Kezdőlap Rólunk Employer branding – A jó munkáltatói brand tudatos építése

Employer branding – A jó munkáltatói brand tudatos építése

 

Összefüggések halmazában

A jó munkaerő alkalmazása több pozitívumot is hozhat a cégünk életébe. A munkakörnyezet színvonalának növekedése mellett a profitszámok is gyarapodhatnak.
Ennek a feltétele, hogy olyan környezetet teremtsünk a munkavállalóink számára, ahol jól érezheti magát a mindennapok folyamán.


De hogyan is érjük el mindezt?

Fontos, hogy erősítsük a munkatársak szakmai elköteleződését, belső és külső aktivitását, támogatásunkkal pedig egyfajta motivációt adjunk nekik.
Abban az esetben, ha a munkavállaló és a munkáltató egyaránt elégedett, a cég versenyképessége folyamatosan növekszik, a fluktuáció lehetősége pedig lényegesen csökken.
A pozitív mentalitás és aktivitás frissességet hoz a cég életébe, amely garantálja az eredményességet.

Munkáltatóként arra törekszünk, hogy az általunk alkalmazott munkaerő hosszú távon képviselje cégünket, illetve tevékenységével vállalatunk versenyképességét.
Ahhoz, hogy közös nevezőre jussunk munkatársainkkal, meg kell ismernünk őket.
A cég értékeit csapatépítő tréningekkel is növelhetjük, amely inspirálja és motiválja a munkatársainkat.

A cég növekedésének eszközeiként az is kulcsfontosságú, hogy az általunk alkalmazott munkaerő ki tudjon bontakozni a feladatkörében és önállóan is tudjon érvényesülni.

Vállalkozásunk életében folyamatosan szükség van a piaci igényekhez igazodó stratégiaváltásra.
Fontos a vállalati kultúra, a közvetlen párbeszéd és a lojalitás. Ahhoz, hogy fent tartsuk a munkatársaink elhivatottságát, különböző kihívásokkal, feladatokkal kell szembe állítanunk őket.

Rendkívül lényeges, hogy minden esetben megbecsüljük a dolgozóinkat és őszinte kommunikációval, rugalmas munkavégzéssel garantáljuk számukra a munkavégzésen belüli szabadságérzet kibontakozását.

„A siker egyetlen kulcsa a közös erőfeszítés, a csapatmunka…”

Tiszteletteljes üdvözlettel:
Zimacsek Márta lapigazgató