Kezdőlap Média Csatornák csatája 2017

Csatornák csatája 2017

2017 a miénk! RTL Klub: 327 – TV2: 28

A 2017-es év estéinek 89 százalékát az RTL Klub nyerte a 18-49 évesek körében.

Továbbra is töretlen az RTL Klub fölénye: a fő kereskedelmi célcsoportot vizsgálva a 19 és 23 óra közötti sávban 327 estét nyert a piacvezető csatorna, míg fő versenytársa mindössze 28 alkalommal.

A tavalyi év három legnézettebb műsorszáma is RTL Klubos produkció lett: a dobogó tetején az X-Faktor szeptember 23-i adása áll (38,6% SHR), a második helyen szintén az X-Faktor a 2017. szeptember 9-i adással (37,2% SHR), míg a bronzérmet a Mi kis falunk című sorozat február 2-i epizódja szerezte meg (35,9% SHR). Összességében a top50 legnézettebb műsorszám közül 33 volt RTL Klubos a kiemelt korcsoportban.

Ami a filmkínálatot illeti: az összes csatorna legnézettebb filmje a 18-49-es korosztály körében az RTL Klubon december 10-én sugárzott Star Wars VII – Az ébredő erő volt (27,3%-os közönségaránnyal). Emellett a top10  legnézettebb film közül nyolc futott az RTL Klubon.

A főműsoridőt felvezető hírműsorok versenyében a kereskedelmileg fontos célcsoportban elsöprő győzelmet aratott az RTL Klub: 2017-ben a tévénézők 331 este választották többen a Híradót, mint a Tényeket.

Az RTL Magyarország csoportszinten is a vezető portfólió a 18-49 éves és a teljes népesség körében – mindkét korcsoport esetében a teljes napra és a főműsoridőre vonatkoztatva is.

Köszönjük nézőinknek és hirdetőinknek a töretlen bizalmat, 2018-ban is együtt folytatjuk!

RTL Magyarország
Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 éves korosztály és teljes népesség, LIVE+TSV adatok (az utolsó hét nap kivételével); főműsoridő: 19:00-22:59-es idősáv