Kezdőlap Események Kecskeméten képez fiatal vállalkozókat a Google és a Coca-Cola Magyarország

Kecskeméten képez fiatal vállalkozókat a Google és a Coca-Cola Magyarország

Idén ősszel 5 alkalom erejéig csatlakozik a Coca-Cola Magyarország munkaerőpiaci elhelyezkedést segítő
#énjövőm programja a Google Digital Workshop képzéssorozatához, amelynek alapvető célkitűzése, hogy a
digitális lehetőségeket mindenki számára elérhetővé tegye.

A két nagyvállalat így együtt képezi majd a
vállalkozó kedvű fiatalokat egy-egy átfogó, egynapos workshop során. Az ingyenes, vállalkozás-fókuszú
képzéseket összesen 5 városban, köztük szeptember 12-én Kecskeméten is megszervezik. Az alapvetően
fiatal pályakezdők igényeire szabott képzésen való részvétel bárki számára nyitott, aki szeretne többet
megtudni arról, hogyan érvényesülhet a munkaerőpiacon saját vállalkozás indításán keresztül és ehhez
milyen digitális eszközökre van szüksége.
Milyen eszközei vannak az önpromóciónak? Mi a helyes időgazdálkodás titka? Hogyan gondolkodnak napjaink
fogyasztói és hogyan lehet hozzájuk szólni? Hogyan szerezzünk értékes információt és hogyan építsünk rá
karrierünk vagy vállalkozásunk építése során? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel ismerkedhetnek a Grow with
Google és az #énjövőm program közös őszi képzéssorozatának résztvevői. A két vállalat idén szeptemberben
indítja együttműködését, az őszi félév során pedig összesen öt alkalommal szerveznek majd közös, egynapos
kurzusokat.
„A nemzetközi Grow with Google kezdeményezés célja, hogy ingyenes eszközöket és képzéseket kínálva
mindenki számára biztosítsa a lehetőséget a digitális világ adta lehetőségek kihasználására. Hazánkban a
program elsődleges célja kis- és középvállalkozások digitális felzárkóztatása, de a változatos képzésportfólió
többek között diákok és álláskeresők számára is lehetőséget teremt a fejlődésre” – mondta el Boros Botond, a
Google Magyarország marketing vezetője.
A Grow with Google program égisze alatt a Google hazánkban három éve indította el a Digital Workshop
kezdeményezést, amely keretében már több mint 56 ezren vettek részt oktatáson. A kurzusok célja, hogy a
résztvevők olyan kézzelfogható tudással gazdagodnak, ami lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök
eredményesebb kihasználását és ezen keresztül karrierjük, vállalkozásuk előmozdítását.
Az #énjövőm programot a Coca-Cola HBC vállalatcsoport indította 2017-ben azzal a céllal, hogy ingyenes
képzések során segítsen a 18-30 év közötti fiataloknak megtalálni a helyüket a munkaerőpiacon – köztük
azoknak is, akik saját vállalkozás indításán gondolkoznak. A program résztvevői online és személyes képzések
során tanulhatnak önismeretet, kommunikációt, de motivációt, útmutatást is kapnak az #énjövőm szakképzett
trénereitől és a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól. A
képzéseken a 2017-es indulás óta már közel hétezren vettek részt, a célcsoportok pedig folyamatosan bővültek:
a nem tanuló, és nem is dolgozó fiatalok mellett már kismamák, kisgyermekes szülők, hátrányos helyzetűek,
egyetemisták és fogyatékkal élők számára is szerveznek képzéseket.
„Az #énjövőm program hazai adaptációja során fontos szempont volt számunkra, hogy a képzések által nyújtott
gyakorlati tudást önismerettel, motivációval és személyre szabott tanácsadással tudjuk kiegészíteni. A Grow
with Google-lel közösen szervezett képzéseink is ezt a törekvésünket tükrözik, hiszen a délelőtti gyakorlati,
eszköz- és adat-fókuszú tudást délután olyan gyakorlatokkal egészítjük ki, amelyekből a résztvevők bátorságot
és motivációt meríthetnek ahhoz, hogy frissen szerzett tudásukat magabiztosan és megfelelően hasznosítsák,
akár karrierjük, akár saját vállalkozásuk építése során”- mondta el Dr. Sinkó Erika, fejlesztő tréner, valamint life
és business coach, az #énjövőm program szakmai koordinátora.

A közösen szervezett képzéseken délelőtt a digitális transzformáció jelenségébe, valamint az online jelenlét és
webes tájékozódás szerepébe kaphatnak betekintést a résztvevők. Délután pedig ezek tükrében önismeretről,
kommunikációról és önpromócióról tanulhatnak az #énjövőm program trénerétől. Cél, hogy a gyakorlati,
digitális készségek mellett motivációt, támogatást és személyre szóló tanácsadást is nyújtsanak a
résztvevőknek, egy egész napos, önfejlesztéssel töltött nap keretében. A képzéssorozat szeptember 9-én,
Budapesten indult, következő állomása pedig Kecskemét, ahol szeptember 12-én a Bács-Kiskun Megyei
Kereskedelmi és Iparkamara látja vendégül az eseményt.

További információ és regisztráció a képzésekre:

https://events.withgoogle.com/ut-a-sikeres-vallalkozashoz-