Kezdőlap Régió Mindent letarolt az X-Faktor

Mindent letarolt az X-Faktor

Az év legnézettebb műsora lett az X-Faktor 2019-es évadának második válogató adása, mind a teljes lakosságban, mind a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban.

Szombaton folytatódott az X-Faktor, ahol ismét a mentorok dönthettek arról, hogy kik azok a meghökkentő, érdekes és tehetséges énekesek, akik tovább menetelhetnek a táborba.
Az adás a 18-49-es éves korosztály körében 34,6%-os közönségarányt (SHR) ért el, ezzel megszerezve az első helyet a 41. hét ötven legnézettebb műsorszámának listáján.

A műsort a 18-49-es korosztályból több mint 520 ezren, míg a teljes lakosságból 1 millió 200 ezernél is többen látták. A kiugróan magas nézettségi eredménnyel a 2019-es második válogató adása egyúttal az idei év eddigi legnézettebb műsorszáma lett a teljes lakosság és a 18-49-es korcsoport körében is!

Az X-Faktor második adásának online eredményei is magukért beszélnek: a második rész vasárnap éjfélkor 118 ezer videóindításnál járt, ezzel idén ez a tartalom érte el az RTL Moston a legnagyobb egy napon belüli nézettséget, míg a műsorhoz kapcsolódó shortform videók már 311 ezer indítást generáltak.

RTL Magyarország
Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

*Forrás: Nielsen Közönségmérés, 2019.10.07. – 2019.10.13. között, TSV adatokkal (2019.10.14-én lekért adatok alapján)
**Forrás: Gemius Prism, 4+, web+app 2019.10.12-13.
***Toplista Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+, 2019.01.01-2019.10.13.