Kezdőlap Régió A K&H duplán is az év bankja lett Magyarországon

A K&H duplán is az év bankja lett Magyarországon

 

Budapest, 2019. november 29.

A K&H kapta „Az év legjobb bankja Magyarországon” elismerést a The Financial Times gondozásában megjelenő The Banker nemzetközi pénzügyi magazin szakmai versenyén. Korábban ebben az évben a K&H kapta az Euromoneytól a „Magyarország legjobb bankja
2019” címet is. Ez a negyedik olyan év, amikor a K&H mindkét díjat elnyerte ugyanabban az évben. „Az év legjobb bankja Magyarországon” díjat tegnap este adták át Londonban. Hetedszer kapta meg a K&H „Az év bankja Magyarországon” díjat, a The Financial Times gondozásában megjelenő The Banker nemzetközi pénzügyi magazin szakértői által odaítélt elismerést. A díj odaítélésénél a pénzügyi eredményeket és a növekedési és teljesítménymutatókat részletesen vizsgáló elemzés mellett olyan szempontokat is figyelembe vettek, mint a pénzintézetek helyi gazdaságban betöltött szerepe, illetve az innovatív és költséghatékony technológiai megoldásokat. Korábban ebben az évben a K&H kapta az Euromoneytól a „Magyarország legjobb bankja 2019” címet is. Ez a negyedik olyan év, amikor a K&H mindkét díjat elnyerte ugyanabban az évben.
„Nagyon büszkék vagyunk „Az év legjobb bankja Magyarországon” díjra, amely 4000 munkatársunk munkájának és ügyfeleink hűségének köszönhető. A díj annak is elismerése, hogy a K&H felgyorsította
digitális, innovatív átalakulását, kiemelt figyelmet fordítva a kategóriájában legkiemelkedőbb ügyfélélményre minden csatornáján keresztül, folyamatainak és szervezeti felépítésének egyidejű egyszerűsítésével. Ennek eredményeképp a K&H növekedése folytatódott, támogatva a magyar gazdaságot és kiemelkedő pénzügyi
eredményeket hozva. Ma már több mint félmillió ügyfelünk rendelkezik biometrikus profillal, amely lehetővé teszi számukra a dokumentumok elektronikus aláírását. Ezen kívül fiókjaink negyven százaléka teljesen
készpénzmentes, azaz ügyfeleink a hét minden napján, napi 24 órában igénybe vehetik pénzforgalmi szolgáltatásainkat. Ügyfeleink fele a mobil alkalmazás segítségével intézi a napi banki ügyeit, ami majdnem 40 %-kal több mint tavaly ilyenkor. Egyből négy személyi hitelt a most nyáron bevezetett teljesen online kölcsönként helyezünk ki. Célunk, hogy megfelelve a 21. századi fogyasztók igényének a legkényelmesebb, leggyorsabb és legegyszerűbb formában biztosítsuk a mindennapi bankolás élményét” – tájékoztatott David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója a londoni díjátadó gála után.

 

2
A világ több mint 100 országában jelenlévő The Banker angol nyelvű havilap a bankszektor egyik legrangosabb nemzetközi pénzügyi folyóirata, a pénzpiacok egyik meghatározó hírforrása és elemzője, „Az Év Bankja” díjjal pedig hagyományosan minden évben a világ legkiemelkedőbb pénzügyi intézményeit tüntetik ki.
A K&H 2008-ban, 2011-ben, 2013-ban, 2014-ben, 2016-ban és 2017-ben is megkapta „Az év bankja Magyarországon” címet.

A K&H Csoport
Az ország egyik vezető és országosan közel 4000 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit mindenkor magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és csoportszinten több mint másfélmillió
ügyfélnek kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 2300 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és
mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet.

Főbb adataink:
K&H Bank
2019. III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 349 milliárd forint
mérlegfőösszeg: (IFRS konszolidált, nem auditált): 3 318 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 37,7 milliárd forint
K&H Biztosító
2019. III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 15,4 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 182,7 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 5,2 milliárd forint

3

adózás utáni eredmény: (IFRS konszolidált, nem auditált): 3,9 milliárd forint
további információk:
Lesti Mónika
tel.: 328-9181
e-mail: sajto@kh.hu
www.kh.hu