Ismét a kecskeméti Mercedes-Benz gyárba érkezett a Forbes Magazin által minden évben megrendezett Forbes roadshow, amelynek keretében a szervezők különböző vidéki állomásokra juttatják el a címlapos sikersztorik történetét.
A februári kiadvány címlapján szereplő Lévai család és az általuk vezetett BiotechUSA táplálékkiegészítő gyártó cég képviseletében Lévai Bálint ügyvezető igazgató vendégeskedett.
Lévai Bálint és testvére, Lévai Balázs huszonévesen vették át a több mint hetven országba szállító BiotechUSA táplálékkiegészítő cég vezetését.
Az egykori tulajdonos, egyben a fiúk édesapja tudta, hogy mekkora kockázatot vállal, de nem csalódott fiaiban.
A Lévai testvérek komoly sikereket könyvelhetnek el mind a hazai, mind az európai piacot illetően, ám a cél, – miszerint Európában is piacvezetői sikereket érjenek el – rendkívül jó úton halad.
Az eseményen megtudtuk, hogy a családi vállalat vezetésében minden tag kiveszi a részét.
Bálint ügyvezető igazgatóként, Balázs külkereskedelmi vezetőként, Lévai Ferenc – a fiúk édesapja – pedig a cégstruktúra kiépítési döntéshozójaként találta meg a számára megfelelő ágazatot.
Az izgalmas beszélgetést követően gyárlátogatásra volt lehetőség, majd azt követően Kovács Tamás, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. műszaki ügyekért felelős ügyvezető igazgatója számolt be a cég jelenlegi és jövőbeli projektjeiről, a minőségi munkálatok részleteiről.
Egy rövid kávészünetet követően befektetési percek következtek a CIB Bank szakértőivel.
Az esemény vendége volt Hajdu Egon, a CIB Alapkezelő befektetési igazgatója, valamint Vasas Norbert, a CIB Bank szenior befektetési szegmensmenedzsere, akik áttekintették a pénzügyi piac jelenlegi aktualitásait, továbbá befektetési tippeket, víziókat adtak a résztvevők számára.
A délután további részében a hölgyeknek is érdekfeszítő programokkal kedveskedtek a szervezők, ugyanis az egyetlen magyar biokozmetikum, a Biola tulajdonosa, Dr. Gyovai Katalin is részt vett a show-n, ahol bemutatta az általa kivitelezett és forgalmazott bio alapanyagokból és gyógynövényekből összeállított kozmetikumok lényegét, továbbá azt, hogy miért ők az egyetlenek a magyar piacágazatot illetően.
A sikeres nők bemutatásának folytatásaként H. Szabó Zita, az Autóflex-Knott Kft. PR,- és marketingmenedzsere mutatta be az édesapja által vezetett, európai szinten elismert sikeres cég aktualitásait, négy kontinensen való aktív részvételét.
Az est lezárásaként ízletes vacsora várta a vendégeket, amelyet kellemes hangulatban tölthettek el a résztvevők.
A Forbes Magazin következő állomása Győr, majd azt jövetően Debrecen lesz, ahol további sikersztorik várják majd a jelenlévő vendégeket.