2019. november 22-én jelentette meg a Warner a Coldplay várva várt nyolcadik, ’Everyday Life’ című stúdióalbumát.
A brit együttesnek olyan szenzációs slágereket köszönhetünk, mint a Spotify-on több mint 1 milliárd streamet generáló The Chainsmokers-el közös „Something Just Like This”, vagy a nagysikerű „Paradise” című daluk, ami a YouTube-on több, mint 1 milliárd megtekintésnél jár.
Immáron a boltokban a reprezentatív, különleges borítóval és különleges tartalommal megjelent vadonatúj Colplay album. A minden érzelmet előcsaló 16 új szerzeményt a megjelenés napján egyébként ugyancsak különleges helyszínen mutatta be a zenekar – a Jordánia fővárosában: Ammanban adott két koncerten.
A Coldplay ezúttal egy igazi kultúra-kavalkáddal örvendezteti meg a közönséget: az új szerzemények között nem csak angol nyelvű dalok találhatóak, és a többféle kulturális hatásból építkező hangzásvilág is színessé teszi az összhatást.
Az új lemez 53 percnyi ikonikus Coldplay stílus: Chris Martin zenekara különleges, multi-kulturális lemezt adott ki, amelyről több dal máris teljesen elvarázsolta a rajongókat. Az elsőként bemutatott „Orphans” című dal klipje máris több, mint 40 millió megtekintésnél jár, a közönség hamar megszerette az „Arabesque” című szerzeményt, milliók könnyezték végig a „Daddy” című dal animációs klipjét, és a lemez címadó dala, az “Everyday Life” is nagyot ment a zenemegosztókon.
Az új albumot két részre osztotta a zenekar, a repertoár első fele a “Sunrise”, azaz napkelte, a második fele pedig a “Sunset”, azaz napnyugta címet kapta.
A popvilágban sem mindennapos érdekességek sorában külön ki kell emelni, hogy az ’Everyday Life’ nem csak azért különleges, mert kétrészes koncept-album, hanem azért is, mert a borítót a Coldplay gitárosának: Jonny Bucklandnak nagyapja, és az ő zenekarának egy 1919-es fotója inspirálta.