Az elmúlt években dinamikusan bővült az online kereskedelem globálisan és
itthon is, erre a trendre reagálva a Schneider Electric elindította Ecommerce
Partner Programját, amely egyszerűsített, innovatív és az együttműködést
előtérbe helyező megközelítést biztosít a társaság partnereinek a
növekedésükhöz.
Az e-kereskedelem folyamatos fejlődése által kínált növekedési lehetőségek
kihasználása érdekében a vállalkozásoknak arra kell törekedniük, hogy
versenytársaik előtt maradjanak. Ennek támogatására fejlesztette ki a Schneider
Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén
vezető multinacionális vállalat Ecommerce Partner Programját. A kezdeményezés
keretében a partnerek az iparág legfrissebb híreibe és eseményeibe is bepillantást
nyerhetnek annak érdekében, hogy naprakész információkkal rendelkezzenek egy
folyamatosan változó piacon. Emellett a programban részt vevő cégek
hozzáférhetnek az „eCommerce Transformation & Activation Manager” nevű
eszközhöz, amely segíthet nekik a sikerhez szükséges stratégiák kidolgozásában.
A program emellett átfogó képzést is biztosít számos témában, hogy ezzel is
támogassa a Schneider Electric partnereit a piaci versenyben. A programban részt
vevő vállalkozások az elköteleződésük elismeréseként különböző partneri
kompenzációs lehetőségekhez is hozzájuthatnak, mint például marketingalapok,
visszatérítések, kiárusítási akciók.
„Partnerprogramunk küldetése egyértelműbbé vált. Első alkalommal kínálunk e-
kereskedelmi partnereinknek egy olyan egyedi és innovatív programot, amely
megkülönbözteti őket a versenytársaktól. A program átfogó eszköz- és
forráscsomagot biztosít, hogy segítse őket az eredményes online értékesítésben. A
marketing támogatástól a technikai segítségnyújtásig a program a szolgáltatások
széles skáláját kínálja, hogy a partnerek a lehető legjobb tapasztalatokat
szerezhessék. A program emellett exkluzív kedvezményeket és promóciókat is kínál,
hogy partnereink maximalizálhassák profitjukat. Átfogó funkcióival és azzal a
lehetőséggel, hogy rugalmasan alkalmazkodik az egyes partnerek igényeihez, az
Ecommerce Partner Program valóban megelőzi versenytársait” – mondta el David
Terry, a Schneider Electric európai IT Channels alelnöke.
A Schneider célja képessé tenni mindenkit arra, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a rendelkezésünkre álló energiából. Hidat képezni a fejlődés és a fenntarthatóság között, mindenki számára. Ezt úgy hívjuk: Life Is On.
Küldetésünk, hogy digitális partnerként segítsünk a fenntarthatóság és az energiahatékonyság elérésében. A vállalat élen jár a digitális átalakulásban, világszínvonalú folyamatokat és energiagazdálkodási technológiákat integrál, vezető megoldásokban egyesíti az egész életciklust átölelő, a végponttól a felhőig
összekötő vezérlőket, szoftvereket és szolgáltatásokat, integrált irányítást kínálva az otthonok, épületek, adatközpontok, az infrastruktúra és a különböző iparágak számára.
A Schneider Electric Magyarországon
A Schneider Electric 1991 óta van jelen Magyarországon. A hazánkban mintegy 2000 főt foglalkoztató társaságnak jelenleg négy gyára (két zalaegerszegi, egy gyöngyösi és egy kunszentmiklósi üzem) és egy régiós feladatokat ellátó, több mint 20 országot kiszolgáló logisztikai központja (CEElog Szigetszentmiklós) van Magyarországon. Emellett Budapesten működik az üzleti, értékesítési és ügyfélszolgálati központ (Front Office), valamint Energia- és Fenntarthatósági Szolgáltatóközpontjának (SB, Sustainability Business) európai
központja. A társaság globális pénzügyi és beszerzési szolgáltatásokat nyújtó központjának (GSC, Global Supply Chain) szintén a magyar főváros ad otthont. A Schneider Electric 2022 szeptemberében jelentette be, hogy 16 milliárd forint értékű beruházással új gyártó üzemet épít Dunavecsén, ahol várhatóan 2024-ben indulhat meg a termelés. A legnagyobb hazai vállalkozásokat rangsoroló Figyelő TOP200 kiadvány Az év
innovatív vállalataként a Schneider Electric-et nevezte meg 2022-ben.