Kezdőlap Régió Befejeződött az Invitel és a FiberNet összeolvadása A piaci konszolidáció elindult,...

Befejeződött az Invitel és a FiberNet összeolvadása A piaci konszolidáció elindult, október 1-jétől megszűnik a FiberNet

• Az Invitel Zrt. és a FiberNet Zrt. összeolvadása idén tavasszal indult el. Az akvizíciós folyamat október 1-vel lezárul és teljesen megszűnik a FiberNet, amely több régióban nyújtott telefon-, internet- és kábeltelevíziós szolgáltatásokat.
• Az Invitel belépésével szélesedik a szolgáltatási paletta, elérhető lesz a csomagban kínált mobilinternet, átalakul az ügyfélkiszolgálás és további pozitív változásokra is számíthatnak az ügyfelek.

Budapest, 2011. október 3. – A FiberNet felvásárlását még 2010-ben kezdeményezte az Invitel. Az összeolvadási folyamat idén tavasszal indulhatott el és 2011. október 1-jével zárult le teljesen. A két vállalat egyesítésének következtében október 1-től a FiberNet megszűnik és helyét az Invitel veszi át. Így az ország több régiójában helyi szolgáltatóként jelen lévő Invitel mostantól az eddigi FiberNet területeken, többek között Kecskemét, Baja, Siófok, Tiszaújváros, Siklós, Hajdúszoboszló, Cegléd, Hévíz, vagy Nyírbátor körzetében is készen áll ügyfelei magas szintű kiszolgálására. A tulajdonosváltás nem jelent adminisztratív terhet az ügyfeleknek, a korábbi FiberNetes szerződések folytonosak maradnak és semmilyen automatikus díjnövekedéssel nem jár az Invitel belépése a területre. Az Invitel szélesebb szolgáltatási palettával, felkészültebb és gyorsabb ügyfélszolgálattal, megújuló üzletekkel, 24 órás hibabejelentő ügyelettel, percdíjmentes telefonálással, mobilinternettel és színes televíziós csatornaválasztékkal kínál valódi élményeket ügyfelei számára.

„Az Invitel több mint 15 éve a magyarországi távközlési piac egyik meghatározó szereplője. Hatékonyabb ügyfélszolgálatával, magasabb színvonalú technológiai hátterével jobb minőségű szolgáltatást nyújt majd ott, ahol eddig a FiberNet Zrt. és leányvállalatai működtek. Többek között lehetővé tesszük a percdíjmentes telefonálást, elérhetővé tesszük a mobilinternetet és mindenhol megújult üzletekkel várjuk ügyfeleinket” – mondta Héjjas Gábor, az Invitel lakossági üzletágának operatív vezérigazgató-helyettese. „Továbbra is tartjuk magunkat korábbi alapelvünkhöz, hogy a változással mindenki csak jobban járhat, rosszabbul semmiképpen sem. Erre törekedtünk eddig és erre fogunk a jövőben is. Biztos vagyok abban, hogy új ügyfeleink is hamarosan érezhetik a javuló ügyfélkiszolgálás, a garantáltan egyszerűbb és gyorsabb ügyintézés és a folyamatosan bővülő szolgáltatás portfóliónk által kínált előnyöket” – tette hozzá.

Invitel: minőségibb ügyfélszolgálat, mobilnet, percdíjmentes telefonálás, színesebb televíziós csatornakiosztás
Elsődleges cél, hogy mostantól a legtöbb ügyet telefonon is elintézhessék az ügyfelek. Az Invitel számára kiemelten fontos, hogy ne maradjon egyetlen kérdés sem megválaszolatlanul és minden olyan panasz, vagy probléma megszűnjön, ami eddig esetleg a régi szolgáltatót vagy a szolgáltatást jellemezte. Ezért megújulnak a korábbi FiberNet Ügyfélszolgálati Irodák is, amelyek kibővült funkcióval, szélesebb körű ügyintézési lehetőségekkel várják az érdeklődőket mostantól már Invitel Telepont néven Kecskeméten, Baján, Hévízen, Siklóson, Siófokon, Hajdúszoboszlón, Nyírbátorban, Tiszaújvárosban és Cegléden. A Telepontokban, ügyfélbarát környezetben, bemutatósarokkal várják az ügyfeleket, ahol személyesen is bemutatják a szolgáltatásokat az érdeklődőknek. Természetesen gondoltak a gyerekekre is, a számukra kialakított játszórésszel.

Alapvető újdonság továbbá a hálózaton belüli percdíjmentes telefonálás. Az Invitelessé váló ügyfelek a csatlakozás után több mint 350 ezer Inviteles előfizetőt hívhatnak hálózaton belül bármikor, percdíjmentesen. Emellett októbertől már az Invitel kábelszolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelei számára is elérhető lesz az Invi4 szolgáltatás csomag, amelyben a kábel TV, az internet és a telefon mellett már mobilinternetet is lehet vásárolni, rendkívül kedvező feltételekkel. A FiberNetnél korábban nem volt ilyen szolgáltatás.

Kecskemét kiemelten fontos az Invitel számára, hiszen a cégnek több fejlesztése is ide koncentrálódik. Az Invitel kábelhálózatának jelentős részén például már most is elérhetőek az extra nagy sebességű internet csomagok, a további fejlesztéseknek köszönhetően pedig rövid időn belül Kecskemét minden lakosa kihasználhatja a száguldó internet által kínált valódi élményeket.

Kecskeméten október 3-ától színesebb televíziós csatornaválasztékkal is készül az Invitel. Mostantól a család minden tagja megtalálhatja az érdeklődési körének leginkább megfelelő TV csatornákat. A kevésbé nézett adók helyére új, népszerű csatornák kerülnek a csomagokba. Így például a gyerekek kedvence, a Disney Channel, a sokoldalú Discovery Channel vagy a DIGI Sport. A csatorna kiosztás változásával szám szerint kevesebb, de a statisztikai adatok szerint magasabb nézettségű adók elérésére lesz lehetőség.

Új, 24 órás hibabejelentő ügyelet – 1445
Mostantól az Invitel technikai hibabejelentője a nap 24 órájában rendelkezésére áll a 1445-ös telefonszámon. A hibabejelentés során igyekszünk maximális műszaki támogatást biztosítani, így a hibák jelentős része már a beszélgetés során, helyszíni kiszállás nélkül javítható.

Megbízható internet szolgáltatás kint és bent
Stabilabbá és megbízhatóbbá tesszük a kapcsolatot, élvezhetőbbé az internetezést, és ami újdonság: a hagyományos, kábelen nyújtott internet szolgáltatás mellett mobilinternetre is előfizethet az Invitelnél. Mostantól az otthon kényelmén felül a szabadban is élvezheti az internetezés élményét, így akár utazás közben sem kell lemondania a friss hírekről, információkról. A mobilnet hasznos kiegészítő a vezetékes szolgáltatáshoz, azoknak, akik munkájuk miatt sokat járják az országot, és azoknak is, akik tanulmányaik miatt szintén sokszor távol vannak otthonuktól.

Nyitási akció
2011. októberétől már az Invitel kábel szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelei részére is elérhető a mobilinternet, ezért az Invi4 kábel csomagban most egyben vehet igénybe 4 szolgáltatást – televízió, internet, mobilinternet és telefon – igazán kedvező áron, kombinálható választékban és egy számlán. A mobilinternet pedig csupán 500 forintba kerül. (további részletek: www.invitel.hu)

Megújuló ügyfélszolgálati iroda és lakossági élményfesztivál – Kecskemét, 2011. október 3.
A volt FiberNetes területeken elsőként megújuló Invitel Telepont megnyitása alkalmából 2011. október 3-án, Kecskeméten sajtótájékoztatót is tart az Invitel, ahol a márkaváltás ügyfeleket érintő előnyeiről tájékoztatják a résztvevő sajtóorgánumok képviselőit. Ebből az alkalomból nyitási akciókkal, valamint még aznap délután 15 órától, egy nagyszabású rendezvénnyel is köszönti a cég az új ügyfeleket Kecskemét főterén, a Kossuth téren. Az Invitel jóvoltából Kecskemétre látogatnak egy közönségtalálkozóra a kedvelt Barátok Közt sorozat sztárjai, valamint koncertet ad az X-Faktroros Wolf Kati és Vastag Csaba is.

Az Invitelről
Az Invitel Magyarország egyik vezető tele- és infokommunikációs szolgáltatója. A vállalati piacon 14 ezer elégedett üzleti ügyfelet, a lakossági és kisüzleti szegmensben pedig 750 ezer előfizetőt lát el széles körű, egyedi tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal, nagykereskedelmi partnereinek száma meghaladja a 250-et. Telepontjaiban országszerte 18 helyszínen áll személyesen a lakossági ügyfelek rendelkezésére, az üzleti partnerek munkáját pedig felkészült ügyfélmenedzserek segítik folyamatos kapcsolattartással. A kifogástalan minőségű szolgáltatás és a maximális ügyfélelégedettség biztosítása érdekében az Invitel jelenleg közel 1100 munkatársat foglalkoztat, központi irodája Budaörsön található.