2012. május 23., Budapest – A Sága Foods Zrt.-nél 2012 áprilisától új vezetői pozíciót hoztak létre, amely 4 szakterületet: a marketinget, a trade marketinget, a termékfejlesztést és az értékesítést foglalja magába. Az újonnan létrehozott belföldi kereskedelmi igazgatói posztot Hidegh Sándor (37) tölti be. Pályafutása alatt kizárólag FMCG, azon belül hazai és nemzetközi – induló, illetve több mint 100 éves múltú – cégeknél egyaránt tevékenykedett. Sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett családi, illetve multinacionális vállalatirányítási szemléletű vállalatoknál is, amit a Ságánál most lehetősége nyílik kamatoztatni. Hidegh Sándor célkitűzése, hogy a jövőben kereskedelmi oldalról a fogyasztói és a partneri igényekre minél gyorsabban és hatékonyabban tudjon a Sága reagálni.