Kezdőlap Régió BNI

BNI

BNI_04_14_00016 BNI_04_14_00024 BNI_04_14_00027 BNI_04_14_00029 BNI_04_14_00040 BNI_04_14_00050 BNI_04_14_00051 BNI_04_14_00060

 

BNI: üzletépítés a személyes ajánlások erejével Bács-Kiskun megyében

A mai napon a Sasfészek Étterem különtermében ismét találkozott közel 40 üzletember. Összejövetelük a networking jegyében telt: a világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezetének, a BNI tagjaiként kölcsönös, jutalékmentes üzleti ajánlások adásával és új partnerek megismerésével töltötték a reggelüket.
Az „Aki ad, az nyer”® mottóval működő szervezet immár 62 országban több mint 170 ezer tagot számlál, akik tavaly hat és fél milliárd dollárnyi munkát hoztak egymásnak. Magyarországon 2008-ban kezdte meg működését a BNI, jelenleg több mint harminc csoportban közel 800-an kötődnek a szervezethez. A csoportokban egy-egy termelői-szolgáltatói profilt csak egy cég képviselhet, így nincs belső konkurencia, ugyanakkor a BNI mindenki számára lehetőséget biztosít a csatlakozáshoz. A tagok világszerte segítik egymást, így a potenciális ügyfeleket könnyebb megtalálni.
A BNI Magyarország Budapesten kívül 20 városban szervez heti rendszerességgel üzleti reggeliket, képzéseket és szakmai programokat. Az, hogy a tudatos üzleti kapcsolatépítés éves szinten még a válság éveiben is több milliárdos forgalmat generált, azt jelzi, hogy a 21. századi üzletépítésben egyre inkább felértékelődik az „Aki ad, az nyer!” ® filozófia.

Ahogy nő a BNI-hoz kötődők száma, úgy növekszik az a megrendelésmennyiség is, amelyhez a szervezet tagjai hozzásegítik egymást. 2014-ben az ennek köszönhető árbevétel meghaladta a 14 milliárd forintot Magyarországon. Eddig húsz városban alakult BNI-csoport, és úgy tűnik, a gazdaságilag depressziós térségekben az átlagosnál sikeresebb az organizáció. Ennek okát Ferling József, a BNI kommunikációs igazgatója abban látja, hogy e régiók vállalkozói rájöttek: egyedül gyengék, ezért megpróbálnak összefogva segíteni egymáson és ezzel önmagukon is.

Kecskeméten is teret hódított ez a sikeres üzleti modell, így már itt is heti rendszerességgel tartanak szervezett üzleti találkozókat a networking jegyében. Az összejövetelen Nádasdi János BNI-tag beszélt arról, hogyan legyenek a vállalkozók nyitottabbak, miként nézzenek folyamatosan új partnerek után, és hogyan „ne legyenek barlanglakók”. Erre nagyon jó lehetőség a BNI-csoportokban való részvétel. Itt ugyanis alkalmuk nyílik kapcsolatépítésre, és más városokban lévő egységekbe, sőt rendezvényekre és külföldi BNI-csoportokba is ellátogathat az, aki már tag. Elhangzott, hogy fontos az úgynevezett köszönőkártyák használata a csoportban, hiszen ezzel mérhető a realizált árbevétel is. Később egy percben mutatkozott be minden jelenlévő cégvezető, vendég. Krista Gábor, a Yes Autorent képviseletében, mint BNI-tag mutatta be tevékenységét és cégét, emellett beszélt tapasztalatairól is.

A Bács-Kiskun megyében sikeresen működő kecskeméti üzleti közösség mellett a következő csoportok Baján és Kiskunfélegyházán indulnak el április-május folyamán. Amennyiben érdeklődik az üzleti együttműködés iránt, akkor igényeljen meghívót a következő címen: [email protected].