Kezdőlap Diákélet Elindult az új tanszék ismertetése a Kecskeméti Főiskolán

Elindult az új tanszék ismertetése a Kecskeméti Főiskolán

 

Idén szeptemberben indul a Kecskeméti Főiskolán a gazdálkodási alapszak, melyre informatív előadássorozatokkal készültek az új tanszék tanárai. Az események célja, hogy bepillantást nyerhessenek az érdeklődők az új szakról még elindulása előtt. A prezentációs esték elnevezése GAMF Kari Esték címet viseli, melynek második előadására március 23-án került sor, a még Főiskola épületében.

A Kari Estékre bárki ellátogathat, az egyedi prezentációk gazdasági témaköreket ölelnek át, így közérthetően értesülhetnek az érdeklődők, hogy valóban mivel foglalkozik egy közgazdász. A szerdai esemény kezdő előadását Dr. Berács József, gazdálkodási és menedzsment alapszak vezetője, a GAMF és a Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanára tartotta, előadása reklám- és marketingtevékenységek köré épült, mely az élmény és projekt alapú oktatásról szólt. Mindezt Rúzsa Magdi esettanulmányával vezette végig, hogy egy Vajdaságból feltörekvő lány, hogyan juthat el tíz év alatt teltházas Budapest Aréna koncertekig.

A bevezető után Avramucz Attila, Univer vállalati kapcsolatokért felelős igazgatójának vezetésével merülhettek el az érdeklődők az Univer Product Zrt. marketingtevékenységének kulisszatitkaiban. Attila prezentációjában kitért a cég előéletére és termékeire, majd a szakmai rész feltárásával zárta prezentációját, a „K’enni jó” zöldségkrém termékcsalád születésének részleteit mutatta be. Különböző marketingstratégiát ismerhettek meg a jelenlevők, milyen fogásokat érdemes alkalmazni, ha telített piacra kíván betörni a termékkel, és, hogyan érdemes egy teljesen új terméket bevezetni a köztudatba. Több részletet mutatott be a piackutatásról és a termékfejlesztés különböző fázisairól.

Olyan, a gyakorlatban ritkán használt módszereket alkalmaztak, és mutathatott be az előadó, mint példádul az In-home tartós használati tesztek vagy az innovációs workshop, a márkanév, design és kommunikációs irányok feltárása.

Attila mindent érintve bontotta ki, hogy miként dolgozik egy marketinges, milyen titkos alapanyagok szükségesek ahhoz, hogy a szakmában az ember sikeres lehessen, valamint egy új piacra milyen fogásokkal érdemes betörni.

További képek:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1701347723473037&id=100007934777254