Az RTL Klub 152 estéből 134-et megnyert a kereskedelmi célcsoportban, átlagos 18,9 százalékos főműsoridős közönségarányával toronymagasan vezeti a nézettségi versenyt, mindezt a remekül teljesítő saját gyártású műsorainak köszönheti.
Az RTL Klub folytatva a tavaly őszi lendületet, idén tavasszal is számos új vagy visszatérő saját gyártású műsorral jelentkezett. Március végén indult a Farm című valóságshow, ami csatornaátlag felett teljesített a 18-49-es korosztály körében a 21,5 százalékos közönségarányával. A tavaszi műsorstruktúrában a Farm után indult az Éjjel-Nappal Budapest, ami a kereskedelmi célcsoportban az év első öt hónapjában átlagosan 22,8 százalékos közönségarányt ért el, még ettől is jobban teljesített a Barátok közt a 23,1 százalékos arányával. Nyolc alkalommal láthatták a nézők a Gyertek át szombat este! című szórakoztató game show-t Sebestyén Balázs vezetésével, ami átlagosan 14,2 százalékos közönségarányt produkált, ezzel a sávjában jól teljesített.
Főműsoridőn kívül is jól teljesített az RTL Klub: január elején indult a Story Extra című sztár magazinműsor Szabó Zsófi vezetésével, a késő délutáni sávban átlagosan 8 százalékos közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoportban. Az RTL Híradó is fontos bástyája a csatornának, mivel az elmúlt öt hónapban átlagosan 20 százalékos közönségarányával messze a legnézettebb 18 órás hírműsor. Fókusz az elmúlt hónapokban két sávban is látható volt, a Híradó előtt és a Híradó után, természetesen utóbbi esetben magasabb nézőszámot produkált, ráadásul itt 19,8 százalékos átlagos főműsoridős közönségarányt hozott a kereskedelmi célcsoportban.
Január 1. és május 31. között a 18-49-es korosztály körében az öt legnézettebb RTL Klubos saját gyártású műsor a Barátok közt március 16-ai epizódja volt 435393 nézővel, második a Farm március 21-ei adása 426173 nézővel, harmadik az RTL Híradó március 15-ei adása 426144 nézővel, negyedik helyen az Éjjel-Nappal Budapest április 25-ei adása végzett 419986 nézővel, ötödik pedig a Fókusz február 9-ei adása lett 326855 nézővel.