Kezdőlap Kultúra Berényi Miklós és Júlia Liezonja mindent vitt

Berényi Miklós és Júlia Liezonja mindent vitt

Az RTL Klub egyértelműen utasította maga mögé vetélytársait a 32. héten a fűműsoridős nézettségi versenyben, a kereskedelmi célcsoportban. A top 50-es lista első 15 helye mellett még húszat az RTL Klub szerzett meg. A kábelcsatornák közül pedig csak az RTL Magyarország két csatornája – a Film+ és a Cool – jutott be a legnézettebbek közé. A 32. héten is az RTL Klub saját gyártású műsorai voltak a legnézettebbek: a Barátok közt a rangsor első négy helyét foglalja el, de az ötödik helyen is RTL-es műsor, az Éjjel-Nappal Budapest áll.*

Továbbra is stabilan vezetik az RTL Klub saját gyártású sorozatai a főműsoridős nézettségi versenyt a 18-49-es korosztály körében. A 32. héten a Barátok közt a lista első négy helye mellett a hetedik pozíciót is megszerezte, ez átlagosan 18,0 százalékos közönségarányt jelent. Az Éjjel-Nappal Budapest öt epizódja is felkerült a legnézettebb műsorok top 50-es listájára: az ötödik, nyolcadik, kilencedik, tizedik és tizenegyedik helyezés 17,9 százalékos heti közönségaránnyal valósulhatott meg.

Az RTL Klub napi infotainment műsora, a Fókusz kimondottan népszerű volt a 32. héten: a top50-es lista tizenkettedik helye mellett további négy pozíciót szerzett meg, 16,3 százalékos heti közönségaránnyal.

Az RTL Klubon futó sorozatok közül a Szulejmán bizonyult a legnézettebbnek a kereskedelmi célcsoportban: a maga 16 százalékos közönségarányával a top 50- es lista előkelő hatodik helyére futott be. Sokan voltak kíváncsiak a Miami helyszínelők 32. heti nyomozására is: 13,5 százalékos közönségaránnyal tizenharmadik helyen végzett az amerikai filmsorozat.
Ugyancsak közkedvelt a nézők körében a Dr. Csont című amerikai krimisorozat, amelynek mindkét hétfői epizódja bekerült az 50 legnézettebb műsor közé a múlt héten: a 12,7 százalékos és a 14,2 százalékos közönségaránnyal a tizennyolcadik és a huszonhetedik helyet tudhatta magáénak.

Az RTL Klub 2015 őszén bemutatott újdonságának nyári ismétlése töretlen népszerűségnek örvend a 18-49 évesek körében: a Válótársak 12,1 százalékos átlagos heti közönségaránnyal a top 50-es összesítés tizennegyedik és negyvenhetedik helyét foglalja el.

Csak az RTL Magyarország kábelcsatornáinak sikerült bekerülnie a 32. héten a top 50-es listába. A Film+ Bud Spencer és Terence Hill ikonikus filmjével, az És megint dühbe jövünk című olasz vígjátékkal és 10,7 százalékos közönségaránnyal a 34. helyezést érte el. A Cool-on pedig a Dr. Csont című krimisorozat 8,3 százalékos közönségaránnyal lett a 37. legnézettebb műsor.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 32. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 27,3 százalék volt, így magabiztosan nyerte a nézettséget a mindössze 17 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Így az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 177 estét nyert meg, míg a TV2 mindössze 23-at.

RTL Magyarország
Marketingkommunikációs osztály

*Forrás: Nielsen közönségmérés. 2016. 32. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.