Az ART TeleCom Kft. több évtizede szolgálja ki a Kecskeméten és annak agglomerációjában élő lakosság infokommunikációs igényeit, mindenkinek segít, aki szeretne megbízható módon és költséghatékonyan kapcsolatot tartani a külvilággal.
Riczu Péter, az ART Telecom marketingvezetője nyilatkozott Magazinunknak egy kellemes beszélgetés keretében.
Hogyan Indult a cég, melyek voltak azok a törekvések, amelyek meghatározták az Art TeleCom Kft. jövőjét?
Az ART TeleCom KFT-t (jogelőd: ART Telefon BT.) 1991-ben hoztuk létre azzal a céllal, hogy az emberek infokommunikációs igényeit maximális mértékben ki tudjuk elégíteni. Nem teszünk különbséget az ügyfeleink között: mindenkinek segítünk, aki szeretne megbízható módon és költséghatékonyan kapcsolatot tartani a külvilággal.
Eleinte csak Kecskeméten és annak vonzáskörzetében végeztünk munkákat, mára már azonban nyilvánvalóvá vált, hogy az ország más területein is fontossá vált a kapcsolatteremtés.
Referenciáink között megtalálhatóak pénzügyi intézetek, önkormányzatok, egészségügyi központok, logisztikai elosztók, oktatási intézmények és szállodák egyaránt.
Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy rengeteg „törzsvásárlónk” van és újakkal is folyamatosan találkozunk.
Milyen csapatot tudhattok cég mögött?
A kezdetek óta 100%-ban magyar tulajdonú cégről van szó – és ez valószínűleg így is marad. Ugyanakkor a mögöttünk álló partnereink neve magáért beszél. Büszkék lehetünk arra, hogy a kölcsönös bizalom által, egymást erősítve tudjuk a különböző szükségleteket kielégíteni, megoldást találni a felmerülő akadályokra.
Mindig is arra törekedtünk, törekszünk, hogy a felmerülő IT/TELCO problémákra adott megoldások mögött világszerte ismert brandek is biztosítsák ügyfeleinket: jó döntést hoztak. Ilyenek például: 2N, Aastra (Mitel, Ericsson), Alcatel-Lucent, Avaya, Panasonic, Polycom, Unify (Siemens), Yealink és még lehetne sorolni.
Legyen szó alközpontokról, hálózati megoldásokról vagy hangszolgáltatásokról: társaságunk és a partnereink is elkötelezett hívei a minőségnek.
Milyen szolgáltatásokkal tudtok hozzájárulni a kapcsolatteremtéshez?
Kijelenthetjük, hogy a portfolióink lefedi mindazt, amit ma IT-nek és/vagy TELCO-nak nevezünk: Telekommunikációs és informatikai rendszerek telepítésével, karbantartásával, alközponti megoldásokkal, internet alapú kommunikációs szolgáltatásokkal, hálózatok felügyeleti lehetőségeivel, hívásadat-feldolgozó rendszerek installálásával, call center és biztonságtechnikai megoldásokkal, továbbá különböző költségcsökkentő kommunikációs eszközök forgalmazásával, tartozékok értékesítésével, szerviz tevékenységével is foglalkozunk.
Mi a helyzet a piaci szegmenssel?
Folyamatosan változik, szinte naponta jönnek ki az újabb eszközök és megoldások. A 20. század második felétől felgyorsult körülöttünk minden, a telekommunikáció pedig mind nagyobb sebességre kapcsolt. Elég, ha a mobiltelefonokat nézzük. Igazán a ’90-es években terjedtek el Hazánkban, akkor még egy aktatáskányi akkumulátort kellett cipelni hozzá és horribilis áron lehetett beszélni. A 2000-es évekre a készülékek többet tudtak, elfértek kényelmesen a zsebünkben. Ma pedig igaz nagyobbak lettek egy kicsit, de így elhagyhatjuk a jegyzetfüzetünket, a laptopot, stb. Egy egész iroda lapul a zsebünkben, bárhol és bármikor kapcsolatban lehetünk másokkal vagy akár a céges adatbázissal.
Kinek mire van szüksége…
Azt lájuk, hogy a mobilitás és a rohamos léptékben terjedő internet alapú kommunikáció (VoIP, SIP) útjába nem állhat semmi. Mi is azért vesszük át a gyártók legújabb fejlesztéseit, hogy ügyfeleink naprakész kommunikációs megoldásokkal rendelkezzenek.
Ugyanakkor mind a piac, mind a technológia megköveteli, hogy ne legyen minden mobil, ne csak a felhőben tároljuk az adatainkat, ne csak láthatatlan hullámokon keresztül kommunikáljunk: bizony a „drót” még mindig igen fontos. Egy jó strukturált IT hálózat nagyon sokat dob egy cég életében.
Mi a legfontosabb munkáitok során?
A kapcsolatteremtésben a legfontosabb a személyes találkozás. Megismerjük egymást, mire van szükség, mivel tudunk segíteni. Rohanó világunkban ez sajnos egyre inkább háttérbe szorul. Pedig ez mindennek az alapja. Éppen ezért megoldásainkkal olyan lehetőségekhez juttatjuk ügyfeleinket, melyek segítségével könnyebbé, hatékonyabbá válik a kapcsolatteremtés.
Emellett természetesen a társadalmi felelősségvállalásban is kivesszük részünket, ugyanis egyre nagyobb rá az igény. Úgy gondoljuk, hogy ha egy cég/intézmény megteheti, hogy segítsen a környezetén, akkor meg kell tennie.
Az ART TeleCom dolgozói különböző helyi adománygyűjtéseken is gyakran vesznek részt, számos alkalommal járunk például a Wojtyla Házban, illetve több alkalommal választunk ki támogatásra szoruló partnereket, esetleg ügyfeleink felkérésére segítünk. Bátran ki merem jelenteni minden munkatársam nevében, hogy fantasztikus érzés adni!
Milyen jövőkép szerepel a cég életében?
Nagy utat tettünk meg az elmúlt 25 esztendőben. Rajtunk nem múlik: teremtsünk kapcsolatot a következő 25-ben is!
Elérhetőségek
ART TeleCom – A kapcsolatteremtő
+36 76 500 900
www.art-telecom.hu
6000 Kecskemét, Lóverseny u. 1.