Kezdőlap Média TAROLNAK AZ RTL MAGYARORSZÁG SAJÁT GYÁRTÁSÚ MŰSORAI

TAROLNAK AZ RTL MAGYARORSZÁG SAJÁT GYÁRTÁSÚ MŰSORAI

Sorra nyerik az estéket az RTL Magyarország vadonatúj, saját gyártású műsorai: a múlt héten induló Nyerő Páros és a szombat este debütáló Kicsi Óriások egyértelműen maga mögé utasította a TV2 műsorait, az RTLII-n pedig továbbra is kimagasló, csatornaátlag feletti nézettséggel dübörög a ValóVilág powered by Big Brother. A főműsoridős nézettségi versenyben a 35. héten is az RTL Magyarország viszi a prímet: a top 50-es lista 35 helyét szerezte meg. Az elmúlt héten is az RTL Klub saját gyártású műsorai voltak a legnézettebbek: a Barátok közt a rangsor első négy helyét foglalja el, megelőzve az Éjjel-Nappal Budapestet.*

A 35. héten is egyértelmű volt az RTL Magyarország fölénye a főműsoridős nézettségi versenyben: a top 50-es lista első négy helyét a Barátok közt foglalja el, megelőzve az ötödik és hatodik helyen álló Éjjel-Nappal Budapestet.

A múlt hét hétfőn induló Nyerő Páros népszerűsége vitathatatlan a 18-49-es korosztály körében: mind az öt része bekerült a legnézettebb műsorok top 50-es rangsorába, a legelső epizódja például egyből a 11. helyezést érte el, 24,4 százalékos közönségaránnyal.

Ugyancsak nagy lendülettel indult el szombaton az RTL Klub vadonatúj gyermek tehetségmutató showja, a Kicsi Óriások, amely 16,5 százalékos nézettséget produkált szemben a TV2-n futó Star Academyvel, amely mindössze 9,8 százalékot ért el.

Csatornaátlag feletti nézettséggel dübörög az RTLII-n a ValóVilág powered by Big Brother, olyannyira, hogy a vasárnapi kihívást bemutató adás 8,7 százalékos nézettséget ért el, amellyel a 35. legnézettebb műsor lett a héten. Az RTLII-n kívül az RTL Magyarország másik sikeres kábelcsatornája, a Film+ is felkerült a top 50-es listára, ráadásul egyből két helyet is megszerzett a Nagyfiúk című amerikai filmvígjátékkal, amely szombat este 12,3 százalékos, míg vasárnap délután 8,3 százalékos közönségarányt ért el.

Jól teljesített a vasárnap az RTL Klubon futó L’ecsó című animációs film is, amely tizedik lett a toplistán, 18,8 százalékos közönségaránnyal.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 35. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 36,5 százalék volt, így magabiztosan nyerte a nézettséget a mindössze 17,2 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 197 estét nyert meg, míg a TV2 mindössze 23-at.