Hagyományosan, a Három Gúnár Rendezvényházban huszadik esztendeje megrendezésre kerülő Esküvő Kiállítás szervezőjével, a Party Ex-press Kft. ügyvezetőjével, Kovács Erikával beszélgettünk többek között arról, hogy melyek a két évtized szakmai tapasztalatai.
– A huszadik Kecskeméti Esküvő Kiállítás alkalmából milyen meglepetést tervez az eseményt megtekintők számára?
Az egyik kecskeméti sajtóorgánummal közösen egy Valentin-napi fotóversenyt hirdettünk meg, így jelenleg ez a különlegessége ennek a jubileumi kiállításnak. Az ifjú, szerelmes párok egy fotófal előtt fényképezkedhetnek, majd ezek a képek felkerülnek egy netes felületre, ahol február közepéig lehet rájuk szavazni.
– A jövőben milyen Ön által szervezett eseményekre számíthatunk, továbbá mikorra tervezi a következő Esküvő Kiállítást?
Októberben a Sheraton Hotelben lesz bemutató tombolával, valamint egyéb játékokkal egybekötve, ez a kiállítás ősszel lesz, amely szintén nagyon fontos a szolgáltatók, és a fiatal házasulandók számára. Minden év januárjában pedig itt a Három Gúnár Rendezvényházban találkozhatunk.
– Mikor és hogyan kezdődött meg akkoriban a szervezés?
Húsz évvel ezelőtt még nem voltak olyan internetes oldalak, ahonnan a párok tájékozódhattak volna, tanácstalanul álltak egy-egy esküvő szervezésével kapcsolatban, nem is tudták ki a legmegfelelőbb személy, akihez ilyen téren fordulni lehet. Innen jött az ötlet, hogy készítsünk egy esküvői információkat tartalmazó katalógust. Így tehát nyomtatott formában is jelen lehetett mindenki számára a sok fontos tudnivaló, illetve ezeken az esküvő kiállításokon személyes kapcsolat alakulhatott ki az ifjú pár és az esküvő szolgáltató között.
A történetünk úgy indult, hogy az Arany Homok Hotelben bonyolítottuk le először a Kiállítást, majd azt követően, az akkor még Erdei Ferenc Művelődési Házban is találkoztunk, majd a Hotel Három Gúnár Rendezvényházban szerveztük a kiállítást, mivel az egy remekül berendezhető helyszín. A Sheraton Hotelben két éve rendezzük az őszi alkalmat, amely szintén Kecskemét egyik legszebb rendezvényhelyszíne. Mára ez egy nagyon jól bevált kiállítás, sokan ismerik, jönnek látogatók vidékről is.
– Hány kiállító stand szerepeltette magát a mostani rendezvényen?
Harminc szolgáltató volt jelen a januári kiállításon: vidékről, Budapestről is: ruhaszalonok, dekorosok, vendéglátóegységek, ceremóniamesterek, menyasszonyi ruhaszalonok, cukrászatok, meghívókészítő grafikusok, virágszalonok, sminkmesterek, cipő szaküzletek, fotósok, DJ-k, videósok, tehát nagyon széles körből választhat az a pár, aki a nagy esemény előtt áll.
Minden évben az igényeknek megfelelően hívjuk meg a kiállítókat. Minden, ami egy esküvői szervezéshez kell, az jelen van. Tehát a cél az, hogy valóban úgy mehessen haza az ide látogató házasulandó pár, hogy teljes repertoárt kapjon a szervezéshez. Közel ötszáz fő látogat el a kiállításainkra. Büszke vagyok arra, hogy nagyon jó a kapcsolat a kiállítókkal, hiszen együtt találjuk ki, hogy milyen tanúságai vannak egy kiállításnak, mit kell változtatni. Erre fórumunk van és rendszeresen találkozunk. Közösen haladunk a cél elérése érdekében, mint egy nagy család.
A Csokifesztivál is a mi szervezésünkben történik. Az idei a harmadik lesz Kecskeméten: április 14-15-én, a Városi Sportcsarnokban kerül megrendezésre. Tavaly is nagy volt az érdeklődés, ezért vidéki városokba is szeretnénk a sikert tovább vinni: Tatabánya, Sopron, Baja is terveink közt szerepel, illetve az idei évben szeretnénk megvalósítani a második Békéscsabai Csokifesztivált is.