A Mizse 1,5 literes szénsavmentes természetes ásványvíz nyerte el „Az Év Terméke Díj 2019” elismerést azzal, hogy az Inspira Visionary Research által végzett közvélemény-kutatás eredményeként megszerezte a szénsavmentes kategória első helyét. A Mizse idén harmadik alkalommal érdemelte ki a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási rendszere, a Product of the Year ezen díját.
A Product of the Year világszerte közel 3 milliárd fogyasztót ér el több mint 40 országban. Magyarországon (2019. március 4-én) 8. alkalommal, 20 kategóriában hirdettek nyerteseket. A nevezett termékeket elsőként egy szakmai grémium pontozza, majd a legnépszerűbbeket maguk a hazai fogyasztók választják ki az Inspira Visionary Research 2 000 fős, nagy-mintás közvélemény-kutatás keretében.
A kutatásban résztvevők az attraktivitás, az innováció és az elégedettség szempontjait vizsgálva szavaztak. Az eredmények szerint a másfél literes szénsavmentes Mizse mindhárom dimenzióban a legjobbnak bizonyult. A megkérdezettek háromnegyede (76 százaléka) kóstolta már a terméket, 100 kipróbáló közül 96 fejezte ki elégedettségét, az attraktivitást és az újítást tekintve pedig ez az arány 80 százalék volt. A Magyarvíz Kft. zászlóshajójának számító Mizse megítélése ebben a megméretésben elsősorban a fiatalok – a 15-29 éves korosztály –, illetve a dél-alföldi és dél-dunántúli lakosok körében volt a legkedvezőbb.
„2012 és 2013 után a Mizse ismét kiválóan megfelelt mindegyik feltételnek, és ebben a saját fejlesztésű robocop palackunk is komoly szerepet játszott. A négyzetalakú csomagolást tavaly tavasszal vezettük be, amit a visszajelzések szerint vásárlóink is nagyon megkedveltek” – mondta a díj átvétele alkalmából Balog Zoltán, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi igazgatója.
A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések, bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése, a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, kórházakat, illetve egészségügyi intézményeket támogat.