Kezdőlap ÉT-TRENDEK Bruce Willis dupláz a HELL-lel és a világ legjobb nőjével forgat –...

Bruce Willis dupláz a HELL-lel és a világ legjobb nőjével forgat – újabb két évre hosszabbította meg a szerződését a világmárka a szupersztárral, készül az új reklámfilm is

Budapest – New York, 2020. február 28. A HELL ENERGY, a világ egyik legismertebb és Magyarország piacvezető energiaital-márkája, folytatja az együttműködést Bruce Willis-szel. A szupersztár újabb két évig lesz a HELL globális reklámkampányának arca. Az együttműködés keretében új reklámfilm is készül, amely a HELL Classic mellett már a cég portfóliójának egyik legújabb termékét, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. Az új reklámszpotban a hollywoodi sztár társa a 6,6 milliárdos nézettségű „Despacito” klipből ismert gyönyörű modell-színésznő, Zuleyka Rivera lesz.

Valódi világsztárral dolgozni igazán nagy dobás még a globális márkák esetében is. A HELL ENERGY immár második alkalommal szerződteti a legendás hollywoodi színészt, Bruce Willist. A prémium minőségű energiaitalokat, valamint tavaly óta jegeskávékat is gyártó hazai vállalat termékei 5 kontinens több mint 50 országában vannak jelen, Indiától Mexikóig. A cég két évvel ezelőtt döntött arról, hogy olyan szupersztárt keres a brand népszerűsítéséhez, aki nemcsak a világ minden részén ismert és népszerű, de kiválóan képviseli azokat az értékeket, amelyeket a HELL is magáénak vall.

„Két évvel ezelőtti választásunksikerét leginkább a fogyasztóink visszajelzése mutatja, hiszen ők döntenek nap mint nap a kedvenc energiaitaluk mellett. Bruce Willisben ráadásulmegvan mindaz, amit a HELL márka is képvisel: erő, dinamizmus és merészség. Az elmúlt időszak közös munkája abban is megerősített minket, hogy a minőség iránti elkötelezettségünk is hasonló, így nem is volt kérdés a folytatás – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs -és marketingigazgatója, majd hozzátette: „Természetesen most is emeltünk a téten, és Bruce mellémég egy világsztárt vontunk bea globális reklámkampányunkba, méghozzá a különleges szépségű Zuleyka Riverát. A 2006-ban Miss Universe-nek megválasztott modell és színésznő hazánkban elsősorban a Despacito videoklipből ismerhető, de azóta számos film kapcsán jegyzi nevét a filmvilág, és sikeres üzletasszony lett.”

A HELL új kampányfilmjét március elején kezdik forgatni New Yorkban. A márka képviselői egyelőre csak annyit árultak el, hogy a filmben a HELL energiaitala mellett a HELL ENERGY COFFEE is megjelenik.

A HELL ENERGY-ről:

A HELL ENERGY a világ egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG márkája. A HELL ENERGY 2006-ban családi vállalkozásként indult Magyarországon, és jelenleg is családi-multiként működik, ugyanazzal tulajdonosi körrel, amely alapította a márkát. A HELL rekordidő alatt lett hazánk piacvezető márkája, majda kiváló termékeknek, a hatékony sales stratégiának és az egyedi marketing megoldásoknak köszönhetően ma már világszerte több mint 50 országban van jelen. Piacvezető többek között Bulgáriában, Magyarországon, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban, Cipruson is. A vállalat 2017 óta a termékek csomagolását is házon belül készíti saját tulajdonú, legmodernebb eszközökkel felszerelt alumíniumitaldobozgyárában, a QUALITY PACK-ban. Ezzel is biztosítva a fogyasztóknak, hogy a kedvenc energiaitaluk a jövő csomagolásában, a 100 százalékosan, végtelenszer újrahasznosítható alumínium dobozban kerüljenek forgalomba.

2018 mérföldkő volt a HELL ENERGY márka számára: első globális reklámkampányát a hollywoodi sztár, Bruce Willis közreműködésével forgatta, illetve a folyamatos termékinnovációknak köszönhetően 2019-ben egy új szegmensben, a tejeskávék piacán is megjelent ENERGY COFFEE termékcsaládjával.

A HELL ENERGY sikerének két legfontosabb alappillére a prémium minőség és a nagyszerű ár-érték arány.