Kezdőlap Régió Kedves Ügyfelünk!

Kedves Ügyfelünk!

A K&H számára elsődlegesen fontos a dolgozók és az ügyfelek egészségének védelme, valamint az üzletmenet folytonosságának fenntartása. Kiemelten fontos számunkra az is, hogy mindenkor ügyfeleink segítségére lehessünk pénzügyeik intézésében.
 
A jelenlegi egészségügyi helyzet azonban mindannyiunktól fokozott óvatosságot, fegyelmet kíván. Ezúton szeretnénk felhívni ügyfeleink figyelmét arra, hogy elsősorban a K&H Bank elektronikus csatornáit, a K&H e-bankot, K&H mobilbankot, valamint be- és kifizetésre alkalmas ATM berendezéseinket vegyék igénybe mindennapi pénzügyeik intézésére.
 Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) felhívást tett közzé, mely szerint a készpénz felületén akár több napig is életben maradhat a koronavírus. Éppen ezért javasoljuk ügyfeleinknek a bankjegyek és érmék helyett is az elektornikus fizetési megoldások használatát: a bankkártyával, K&H mobiltárcával, esetleg a néhány másodperc alatt teljesülő azonnali átutalással történő fizetést.
Bankfiókjaink jelenleg változatlan nyitva tartással várják ügyfeleinket, de kérjük, hogy csak valóban indokolt esetben keressék fel személyesen bankfiókjainkat. Esetleges kérdéseikkel természetesen továbbra is fordulhatnak a K&H Telecenter kollégáihoz, a 06 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon.
 
Köszönjük, hogy felelősségteljes viselkedésével és pénzügyeinek elektronikus intézésével hozzájárul a járvány terjedésének megfékezéséhez!