Az ARM CSAPATA számára munkatársai és ügyfelei egészsége az első, ezért igazodva a nemzetközi és országos ajánlásokhoz, távoli munkavégzés formájában folytatjuk munkánkat.
A távoli munkavégzésre való átállás fokozatosan és zökkenőmentesen történt annak érdekében, hogy a folyamatos, magas színvonalú üzletmenet biztosított legyen a Kormány által bejelentett veszélyhelyzet körülményei között is.
Ezúton tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy szolgáltatásainkat a megszokott módon, változatlan formában és szolgáltatási színvonalon biztosítjuk, kivéve a személyes ügyintézés lehetőségét.
A személyes ügyintézés lehetőségét határozatlan időre felfüggesztjük. Kérjük keressen minket telefonon, chaten, hétfőtől csütörtökig reggel 8 és délután 4 között, pénteken reggel 8 és délután 3 között vagy e-mailben.
Szolgáltatásai adminisztrálását 0-24 el tudja végezni online rendszerünkben, bejelentkezés után.
Kívánunk kitartást ebben a nehéz időszakban és biztosítjuk, hogy számíthat ránk, állunk rendelkezésére!
Ha kérdése van, keresse munkatársunkat.
Üdvözlettel: Zimacsek Márta Lapigazgató, ARM PR_ügynökség
Kecskemét, 2020.03.20.