Kezdőlap Bank Az utánpótlás is megcsillogtathatja e-sport tudását

Az utánpótlás is megcsillogtathatja e-sport tudását

indul a K&H Junior Rocket League Kupa elsőként Magyarországon

Budapest, 2020. június 12.  – Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai e-sport, ugyanis most a fiatalabbak, a lehetséges utánpótlásis megmutathatjatudását. Indul az első K&H Junior Rocket League 2v2 Kupa az MTK Budapest Esport Szakosztály szervezésében, ahol amost kezdődő nevezési időszak után két hónapig négy online kvalifikációs körben, majd az MTK Budapest Esport Arénában tartott offline döntőn küzdenek meg egymással a legjobb páros csapatok a bajnoki címért.

Az autóversenyzést és focit ötvöző Rocket League 2015-ös megjelenése óta meghódította a világot: világszerte 60 millióra, és Magyarországon is már több ezerre tehető a játékosok száma. Nem véletlenül az utóbbi évek egyik legdinamikusabban fejlődő e-sport játéka, hiszen egy remek, pörgős, fordulatos, sokféle készséget kívánó és fejlesztő játék. A többi e-sport játékhoz hasonlóan a profi játékosoknak rendkívül jó reakcióval és szem-kéz koordinációs képességekkel kell rendelkezniük. Kiemelkedő teljesítményt azonban csak az tud nyújtani, aki megfelelő gyorsasággal tudja meghozni a jó döntéseket. Az egyéni teljesítmény mellettfontos a csapat összehangoltsága, kommunikációja is, hiszen csak a megfelelő formációk, taktika és szerepek meghatározása és megvalósítása hozza meg a várt eredményt. 

„A K&H évek óta aktív szerepet vállal a sport XXI. századi, innovatív és legdinamikusabban fejlődő területének, az e-sport hazai fejlődésében, ami most egy újabb mérföldkőhöz érkezett. A sportolókra, így az e-sportolókra is jellemző elhivatottság,eltökéltség és kiváló teljesítményre való törekvés ugyanis nem életkor függő. A Magyarországon elsőként induló, K&H Junior Rocket League 2v2 Kupána lehetséges utánpótlás, a minimum középiskoláskorú fiatal korosztályegy igazán lenyűgöző és izgalmas e-sport versenyen vehet részt, és megcsillogtathatjataktikai tudását, ügyességét. A most felnövő fiatal generáció új, digitális, innovatív lehetőségeket keres magának a sport és a szórakoztatás terén is, és az a célunk, hogy ebben támogassuk őket” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatójaa rendezvény szponzoraként.A június 11-én kezdődő nevezési időszakot követően két hónapon át négy online kvalifikációs körben, majd az MTK Budapest Esport Arénában tartott offline döntőn küzdenek meg egymással a legjobb páros csapatok a bajnoki címért.

„A Rocket League jól illik az MTK e-sporttal kapcsolatos elképzeléseibe, miszerint elsősorban a klasszikus sportokat szimuláló vagy azokhoz kapcsolódó játékokban indítunk csapatokat, versenyeket.A mérkőzések alatt elengedhetetlen a játékosok mozgásának összehangolása, az autók, illetve a játékszer magas szintű kontrolljatalajon és a levegőben egyaránt. Magyarországon az MTK Budapest Esport Szakosztály indított elsőként Rocket League csapatot szervezett keretek között, amelyhez azóta további három szervezet csatlakozott. A mostani versenyen az eddigihazai kupasorozatok adataiból kiindulva több mint 100 versenycsapat részvételére számítunk” – tájékoztatott Szegő Péter, az MTK Budapest Esport Szakosztály vezetőjea verseny kapcsán.

Az MTK Budapest Esport Szakosztálya a játék mechanizmusainak megismerése érdekében lehetőséget biztosít a sajtó képviselőinek a Rocket League kipróbálására az MTK Budapest igazolt játékosaival. Kérjük erre vonatkozó igényeiket jelezzék számunkra az MTK Budapest Esport Szakosztály – Rocket League Facebook-oldalon a médium és elérhetőségek megadásával.

Az eseményről további információ és regisztráció: https://khkupa.esport1.hu/

A sajtótájékoztató az alábbi linken tekinthető meg (13:40-től kezdődően):