Kezdőlap Kecskemét Elektronikus ügyfélfogadás

Elektronikus ügyfélfogadás

2020. augusztus 17-től, azaz hétfőtől Kecskeméten lehetőség nyílik elektronikus úton történő időpontfoglalásra az anyakönyvi ügyek intézése céljából. Az ügyfelek  a megújult kecskemet.hu felületen az alábbi ügyek intézésére tudnak időpontot foglalni: anyakönyvezés, házasságkötés vagy bejegyzett élettársi kapcsolat, állampolgárság, névváltoztatás, valamint teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat megtétele.
A korábbi tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfelek többsége anyakönyvi kivonatért keresi fel az ügyfélszolgálatot. Ennek ügyintézési határideje 8 nap,ezért javasoljuk, hogy az anyakönyvi kivonat kiállítását lehetőség szerint elektronikusan kérelmezzék. A kérelem benyújtásához Ügyfélkapu regisztráció szükséges.