Kezdőlap Fejlesztés A „Hatékonyságot és ügyfélbizalmat javító digitalizációs megoldások fejlesztése a Tormási Kft-nél”

A „Hatékonyságot és ügyfélbizalmat javító digitalizációs megoldások fejlesztése a Tormási Kft-nél”

A TORMÁSI Kft. (konzorciumvezető) és a Neumann János Egyetem (konzociumi tag) konzorcium keretében támogatási kérelmet nyújtott be a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által meghirdetett 2020-1.1.2-PIACI-KFI kódszámú, „Piacvezérelt kutatás-fejlesztési és innovációs projektek támogatása” című pályázati felhívásra. A „Hatékonyságot és ügyfélbizalmat javító digitalizációs megoldások fejlesztése a Tormási Kft-nél” című, 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00070 azonosító számú támogatási kérelmet a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásra érdemesnek minősítette. A projekt összköltsége 670 000 000 Ft, melyből a vissza nem térítendő támogatás összege 487 500 000 Ft.


A projektben a Tormási Autóház számára kerülnek kifejlesztésre olyan hatékonyságot és ügyfélbizalmat javító digitalizációs megoldások, melyek a későbbiek során akár termékként is piacra dobhatók lesznek. A projektben három modul kerül kifejlesztésre. Az Optimalizációs modul tekintetében meghatározásra kerülnek az optimalizálni kívánt munkafolyamatok, ahol az eddigi tapasztalatok szerint a legnagyobb hatékonyság-növekedés várható, majd tanulmány készül a lehetséges felhasználható szenzortípusok előnyeiről és hátrányairól. Ez alapján kiválasztásra kerülnek az alkalmazott szenzorok (humán mozgás, jármű mozgás, szerszám mozgás követésre), az alkalmazott szoftverplatformok (szenzor adatgyűjtés, adatbáziskezelő), és a megfelelő kommunikációs protokoll. A kül- és beltéri pozíciókövetés szenzorrendszerének kiépítésével, nagy mennyiségű adat gyűjtésére és feldolgozására adatbázis készül, melyhez a kutatók létrehozzák a szükséges algoritmusokat és egy folyamatosan bővíthető adatbázist. A beavatkozó rendszerek ezen adatbázis segítségével tudják meghozni a döntéseket és utasításokat adni a későbbiekben. A modul a parkolóban és a szervízben lévő járművek elrendezésének, a szerelők mozgásának, eszközök és alkatrészek elérésének optimalizásálára irányul.


A minőségbiztosítás hatékonyságát növelő modul keretében az ügyfélbizalom erősítésére intelligens kamerarendszer kiépítése történik az egyes munkafolyamatok nyomon követéséhez. Implementálásra kerülnek az intelligens kamerarendszer elemei és elkészül az irányításukat lehetővé tévő szoftver