Az édesszájú Konyhafőnök hozta névadójának formáját: a kiemelt kereskedelmi célcsoportban minden hétköznap estét megnyert az RTL Klub, amikor a műsor adásban volt.
Liptai Claudia, Enzsöl Balázs és Juhos József fémjelezte trió 15,1 átlagos lineáris SHR%-t produkált a 18-49-es korcsoportban. A kiemelt kereskedelmi célcsoportot tekintve, a második évad legnézettebb adása a múlt csütörtöki elődöntő volt (19,1% l-SHR%), míg a teljes lakosságot vizsgálva (4+) a pénteki döntő lett a legnézettebb, ez utóbbi 452 ezer embert jelentett a tévéképernyők előtt. Azonban a gasztro reality kiemelt érdeklődéssel bírt a 18-39 éves nők között, ezen a korcsoporton ugyanis átlag 18,8 l-SHR%-ot hozott az RTL Klubnak. Digitális térben is hasított a Mestercukrász! Ebben a szegmensben is a fiatal nőket vonzotta leginkább a program és összesen – a 20 rész eddig – 326 ezer videoview-t generált az RTL Most felületén.
Ennek megfelelően a múlt héten főműsoridőben, a 18-49-es korcsoportban mind az RTL Magyarország, mind az RTL Klub vezet fő riválisaival szemben (RTL Magyarország 29,2% vs TV2 Csoport 26,9%, RTL Klub 14,4% vs TV2 10,1%), ráadásul újból hétből hét estét hozott el az RTL Klub a múlt héten. A csatorna műsorán futott a hét legnézettebb filmes programja is, ez a vasárnap vetített Kong: Koponyasziget című amerikai mozifilm (18-49-ben 13,0 l-SHR%) volt.
A kábelcsatornák versenyében a Film+ műsorán futott a hét legnézettebb tartalma (Gyűrűk Ura: A gyűrű szövetsége, 18-49-ben 8,9 l-SHR%).
Digitális térben az RTL Most legnépszerűbb tartalmai, sorrendben: Éjjel-Nappal Budapest, Mestercukrász és az RTL Goldon visszatérő Barátok közt.