Kezdőlap Kiemelt Összefognak a nagyágyúk a bolygónkért

Összefognak a nagyágyúk a bolygónkért

A Panasonic-kal és a Hitachi Energy-vel is együttműködik a zöldebb jövő
érdekében az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások
területén vezető Schneider Electric. Az IDC nemrégiben végzett kutatása
szerint a vállalatok mindössze 7 százaléka teljesíti fenntarthatósági terveit,
ugyanakkor az ügyfeleik több mint 40 százaléka elvárja, hogy üzleti partnerei
stratégiai támogatást nyújtsanak környezetvédelmi céljaik eléréséhez. Ez azt
jelenti, hogy a vállalkozások számára egyértelmű üzleti lehetőséget jelent, ha
fenntartható, rugalmas megoldásokkal bővítik portfóliójukat, emellett pedig
nagy lépést tehetnek a nettó zéró kibocsátás eléréséhez a saját maguk és
ügyfeleik esetében is.
Ne fűtsünk feleslegesen!
A Schneider Electric az elmúlt időszakban több olyan megállapodást és
kezdeményezést jelentett be, amelyek révén a világ meghatározó vállalkozásai és a
cég partnerei egyesíthetik erőfeszítéseiket a zöldebb jövő érdekében.
Ennek egyik meghatározó lépése, hogy lehetővé tették a helyiségenkénti
fűtésvezérlést. A lakás fűtése nagy energiaterhelést jelenthet, különösen télen vagy a
régebbi, rosszul szigetelt otthonok esetében. Ráadásul további aggodalmakat
okozhatnak a lakástulajdonosoknak az emelkedő áramszámlák is. A helyiségek
egyedi fűtése sokkal hatékonyabb módja annak, hogy csak a használatban lévő
helyiségekben legyen kellemes hőmérséklet. Éppen ezért integrálták a Schneider
Electrichez tartozó Drayton márka Wiser okosotthon rendszerét és a Panasonic
hőszivattyús megoldásait, amelyek így a hagyományos gázkazánok alternatíváját
kínálják az intelligens és fenntartható otthonra vágyók számára. Az innováció
kísérleti jelleggel egyelőre az Egyesült Királyságban lesz elérhető.
Szélesedő kínálat, több lehetőség a „zöldebbé” válásra
Egy másik együttműködés a megújuló energiaforrások, az adatközpontok, a
bányászat és más ipari szegmensek projektjeinek megvalósításában nyit új
lehetőségeket. A Schneider Electric és a Hitachi Energy, az energiaátviteli, -elosztási
és a hálózat automatizálási megoldások piacán meghatározó vállalat megállapodása
kapcsán mindkét cég arra számít, hogy az összefogásuk révén kialakuló
ökoszisztéma előnyöket biztosít az ügyfeleik számára a teljes működési életciklusuk
során, beleértve a holisztikusabb kínálatot, a megerősített ellátási láncot és a
nagyobb hatékonyságot.
A Schneider Electric a Hitachi Energy nagyfeszültségű portfólióját, míg a Hitachi
Energy a Schneider Electric középfeszültségű portfólióját használhatja fel az
átfogóbb kínálat érdekében.

A Schneider célja képessé tenni mindenkit arra, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a rendelkezésünkre álló energiából. Hidat képezni a fejlődés és a fenntarthatóság között, mindenki számára. Ezt úgy hívjuk: Life Is On. 
Küldetésünk, hogy digitális partnerként segítsünk a fenntarthatóság és az energiahatékonyság elérésében. A vállalat élen jár a digitális átalakulásban, világszínvonalú folyamatokat és energiagazdálkodási technológiákat integrál, vezető megoldásokban egyesíti az egész életciklust átölelő, a végponttól a felhőig összekötő vezérlőket, szoftvereket és szolgáltatásokat, integrált irányítást kínálva az otthonok, épületek,
adatközpontok, az infrastruktúra és a különböző iparágak számára. 
 
A Schneider Electric Magyarországon 
A Schneider Electric 1991 óta van jelen Magyarországon. A hazánkban mintegy 2000 főt foglalkoztató társaságnak jelenleg négy gyára (két zalaegerszegi, egy gyöngyösi és egy kunszentmiklósi üzem) és egy régiós feladatokat ellátó, több mint 20 országot kiszolgáló logisztikai központja (CEElog Szigetszentmiklós) van Magyarországon. Emellett Budapesten működik az üzleti, értékesítési és ügyfélszolgálati központ (Front Office), valamint Energia-és Fenntarthatósági Szolgáltatóközpontjának (SB,Sustainability Business) európai
központja. A társaság globális pénzügyi és beszerzési szolgáltatásokat nyújtó központjának (GSC, Global Supply Chain) szintén a magyar főváros ad otthont. A Schneider Electric-et a Joint Venture Szövetség 2022-ben nagyvállalati kategóriában a Jövő vállalatának választotta.

A Kép illusztráció