A családok teljes körű biztonságát erősítve megállapodást kötött a hazai
biztosítási piac legnagyobb alkuszcége, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.,
valamint a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. Magyarország első számú
családokra fókuszáló marketingvállalkozásával a PromoBox Kft.-vel.
- 2023. október 2. – A mai napon a családok teljes körű biztonságát erősítve 3 éves
partnerségi megállapodást kötött a hazai biztosítási piac legnagyobb alkuszcége, a
Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt., valamint külön megállapodás keretében a CIG
Pannónia Életbiztosító Nyrt. és Magyarország első számú családokra fókuszáló
marketingvállalkozása, a PromoBox Kft.
A PromoBox Kft. Magyarország első számú és máig egyetlen, évtizedes múlttal és országos
lefedettséggel rendelkező, családokra fókuszáló marketingvállalkozása. Küldetésük, hogy a
családtervezéstől a családdá váláson át a gyermeknevelésig értékteremtő, értéket adó és
értéket közvetítő termékeket és szolgáltatásokat nyújtsanak az édesanyák és a családok
számára. Ingyenes ajándékcsomagok osztásával, nyomtatott magazinjaik, online baba-mama
portáljuk, közösségi média felületeik, online konferenciáik segítségével hasznos tanácsokat,
információkat, értékes termékmintákat közvetítenek a magyar családok számára. A társaság
alapítása óta mintegy egymillió édesanyának osztott ki ingyenes ajándékcsomagot a
babavárás és a babázás szeretetteli időszakában. Babaváró csomagjukat várandós
kismamáknak készítették azzal a céllal, hogy a babavárás kérdésekkel teli időszakában fontos
tanácsokkal, ötletekkel segítse a kismamákat. Az Édes Kisbabám csomagot az édesanyák a
szülést követő napokban kapják meg Magyarország szinte összes kórházának szülészeti
osztályán.
„Életünk talán legszentebb és legboldogabb pillanata kisbabánk világra jötte. Minden nap azért
dolgozunk, hogy a társadalmunk alapköveként funkcionáló családokat hasznos információkkal
lássuk el és segítsük őket a tervezésben, az új körülményekhez történő alkalmazkodásban, a lelki
egyensúly megtalálásában, a kisbaba fejődési szakaszainak megismerésében, a napi rutin
kialakításában. Küldetésünk, hogy a családtervezéstől a családdá váláson át a gyermeknevelésig
értékteremtő, értéket adó és értéket közvetítő termékeket és szolgáltatásokat nyújtsunk az
édesanyák és a családok számára” – nyilatkozta Németh Ottó, a PromoBox Kft. ügyvezető
igazgatója.
A Hungarikum Alkusz kiemelten fontosnak tartja, hogy a családok életében már az első
pillanattól fogva aktívan jelen tudjon lenni, és személyre szabott, teljes körű anyagi védelmet
tudjon kialakítani részükre minden élethelyzetben. Különös tekintettel a családtervezés és
gyermekvárás időszakára, hogy érezzék életük egyik legfontosabb döntésében is
támaszkodhatnak rájuk a család pénzügyi iránytűjeként, melynek segítségével felépíthetik a
család anyagi biztonságát.
Az együttműködés keretében a társaság térítésmentes és családokra szabott teljes körű
biztosítási (pl. családvédelmi és gyermekjövő programok, korlátlan magánklinikai
ellátások fix díjért, szülés körüli kockázatok csökkentését támogató biztosítási csomag,
váratlan betegségből eredő kieső jövedelem pótlását szolgáló biztosítás stb.) és pénzügyi
tanácsadással járul hozzá a biztonságos családtervezéshez és a gyermek érkezése után a
megváltozott életkörülményekkel járó kockázatok csökkentéséhez.
„Piaci eredményeink mellett felelősséget érzünk a magyar lakosság biztosítási szükségleteinek korrekt kielégítése, érdekeinek legmagasabb szintű képviselete iránt. A PromoBox célkitűzéseit megismerve egyértelmű volt számunkra, hogy küldetéstudatunk, stratégiai gondolkodásunk nagyban hasonlít egymáshoz. Kétgyermekes édesapaként magam is átéltem a családtervezés és gyermekek érkezésével járó legfontosabb állomásait, így pontosan tudom, hogy mi mindenre kell odafigyelni, amely szerepekben kezdetben még nem rendelkezünk kellő tapasztalattal. Hiszem, hogy a kialakított együttműködés még magasabb szintre emeli a magyar családok pénzügyi biztonságát, mely további ösztönzésül szolgál szakmai munkánk során” – mondta el az együttműködés hátteréről Keszthelyi Erik, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. elnök- vezérigazgatója.
A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. erőssége a multinacionális biztosítótársaságokkal szemben, hogy dobozos termékmegoldások helyett a magyar piacra szánt, ügyfeleit teljeskörűen kiszolgáló termékpalettát épít. Jelen együttműködéssel célja, olyan közös biztosítási termékek fejlesztése, melyek kifejezetten a várandós kismamákra és az újdonsült családokra szabottak, fontos eleme, hogy a fedezetek kiterjedjenek a család minden tagjára. Az együttműködés keretében a közösen kialakított biztosítási csomagokkal a PromoBox ügyfelei a lehető legmagasabb színvonalú biztosítási szolgáltatást kapják meg, hogy életük legfontosabb mérföldköveinél biztonságban érezzék magukat.
„Hazai hátterű biztosítótársaságként elsőszámú feladatunknak tekintjük, hogy a magyar
lakosság igényeire szabott biztosítási megoldásokkal támogassuk a családok és egyének
biztonságát. Folyamatosan keressük azokat a stratégiai partnereket, akikkel együttműködve új távlatokat nyithatunk a legmagasabb minőségű, valós értéket teremtő biztosítási megoldások terén. A PromoBox által életre hívott évtizedes múltra visszatekintő kezdeményezés olyan hiánypótló szolgáltatás, amihez örömmel csatlakoztunk és biztosítási programjaink révén a legnagyobb gondossággal támogatjuk az édesanyákat és apákat a családtervezés első pillanatától kezdve, egészen a gyermek önálló életkezdéséig” – fejtette ki Dr. Fedák István, a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. vezérigazgatója.