Kezdőlap Fejlesztés Mondd, te mit választanál? – Íme a Volánbusz szolgáltatásfejlesztési kérdőívének első  eredményei 

Mondd, te mit választanál? – Íme a Volánbusz szolgáltatásfejlesztési kérdőívének első  eredményei 

Te hogy utazol? – tette fel a kérdést utasainak februárban a Volánbusz. A busztársaság  szolgáltatásfejlesztési terveit nagyban befolyásolja az online kérdőív eredménye, ezért  elkészült az első, áttekintő összegzés arról, milyen javaslatok, ötletek, problémák állnak a  lista elején. 

Az összes kitöltő 72,5 százaléka nyilatkozott úgy, hogy fontos számára a bankkártyás fizetés  lehetősége – nekik különösen jó hír, hogy július elején megkezdődik és az ősz folyamán be is  fejeződik a készpénzmentes fizetés kiterjesztése a Volánbusz valamennyi helyközi járatára,  összesen 5330 autóbuszra. 

Az utasok rendkívül magasra értékelik a megfelelő tájékoztatást, illetve a busztársaság  munkatársainak utasbarát hozzáállását is: 93 százaléknak kiemelten fontos, hogy kedves,  segítőkész autóbusz-vezetőkkel utazzon, és 92 százalék emelte ki a beltéri utastájékoztatás  fontosságát. Szintén az utasok túlnyomó többsége, 73 százalék nyilatkozott úgy, hogy többet  utazna a Volánbusszal, ha a távolsági járatokon lenne WC. Mindezek tükrében a Volánbusz  fontos célkitűzése, hogy utasbarát, illetve kényelmi szolgáltatásai bővítésével tovább növelje  járművei komfortfokozatát és utasai elégedettségét. 

74,2 százalék bővítené a kerékpár-, roller- és babakocsi-tárolási lehetőségeket. 71 százalék  gyakrabban venné igénybe a Volánbusz szolgáltatásait, ha a távolsági autóbuszjáratokra előre  tudna ülőhelyet választani, illetve foglalni, 80 százalék pedig akkor, ha számára kedvezőbb  menetrend szerint járnának a buszok, ezért a Volánbusz nagy hangsúlyt fektet a kiegészítő  szolgáltatások fejlesztésére, és kiemelt célkitűzése az adatalapú menetrendtervezés  megteremtése, illetve több vidéki nagyváros között több interregionális kapcsolat kialakítása. 

A busztársaság folyamatosan kiemelt figyelmet fordít szolgáltatásainak minél magasabb  színvonalú biztosítására, beleértve az utazási komfortot és az utasbiztonságot is. A vállalat  ennek érdekében fontos lépéseket tett az elmúlt években, de a fejlesztés további irányainak  pontosabb meghatározása érdekében szerette volna alaposabban feltérképezni az utazási  szokásokat; ezért tette közzé szolgáltatásfejlesztési kérdőívét, melyet anonim módon  tölthették ki az utasok. Február 23. és március 31. között összesen 5693-an küldtek  visszajelzést, 45 szerencsés kitöltő értékes utazási utalványokat és ajándékcsomagokat nyert. 

Budapest, 2024. június 28.

VOLÁNBUSZ Zrt. 

Kommunikációs Igazgatóság [email protected] │www.volanbusz.hu│www.facebook.com/volanbusz