A Bacsó Kristóf Triad legújabb lemezén a zenekarvezető saját szerzeményeit egy Satie- és egy Bartók-feldolgozás fogja keretbe. A klasszikus zenei mívességet és az ösztönös muzikalitást egyesítő számok legfőbb összetevője kétségkívül a dallam, ám ez a zene harmóniai, formai és ritmikai szempontból, illetve a lebilincselő improvizációk révén is bőségesen tartogat izgalmakat. A lemez csak digitális formátumban jelenik meg!
A járvány elzártságában született darabok maszkkal eltakart vagy csak képzeletben látható arcok lenyomatát örökítik meg. Drámai sorozatuk egyúttal egy történetet is felfed a hallgató előtt: miként borítja fel életünket egy váratlan, kiszámíthatatlan esemény, hogyan reagálunk rá – egyszer gúnyos iróniával, máskor félelemmel és agresszióval –, mennyire vágyunk eközben a reményre, s végül miként találunk vissza önmagunkhoz, részben azzal, hogy megtanuljuk komplexebben látni a világot, részben azzal, hogy egy pillanatra megállunk, és szembenézünk magunkkal és a gyökereinkkel.
Az első három szám a kiindulási állapotot, a középső négy a megrázó történéseket, míg az utolsó három a visszazökkenést és a megkapaszkodást jeleníti meg. A Triad egyszerre elvont és gazdagon rétegzett, közvetlen és magával ragadó zenéje nem a világtól idegen, transzcendens jelenség, hanem a valósággal szoros kapcsolatot ápoló kommunikációs forma, amely a társadalmi, történelmi és személyes pillanatra egyaránt reflektál.
Az Imaginary Faces című lemezen szereplő saját szerzeményeit egy Satie- és egy Bartók-feldolgozás fogja keretbe.
Bacsó Kristóf, a magyar jazz középgenerációjának egyik vezető szaxofonosa szerzőként és zenekarvezetőként immár hat albumot jegyez a BMC Recordsnál, de meghatározó szerepet játszik hazánk első számú kortárs big bandjében, a Modern Art Orchestrában is. Számos további lemezen, így a Winand Gábor és Gadó Gábor nevével fémjelzett Different Garden albumon ugyancsak hallhatjuk játékát.
A Berklee-n szövődött ismeretségeinek hatása meghatározza művészi pályáját: járt az Opus Jazz Clubban Francesco Guaianával, turnézott David Dorůžka és Albert Sanz társaságában, koncertet adott és Pannon Blue címmel lemezt rögzített Lionel Loueke oldalán, most pedig – ennek egyenes vonalú folytatásaként – a szokatlan héthúros basszusgitáron játszó Daniele Camardával egészítette ki trióját.
Bacsó Kristóf szerzőként és zenekarvezetőként immár hat albumot jegyez a BMC Recordsnál, de meghatározó szerepet játszik hazánk első számú kortárs big bandjében, a Modern Art Orchestrában is. Számos további lemezen, így a Winand Gábor és Gadó Gábor nevével fémjelzett Different Garden albumon ugyancsak hallhatjuk játékát. A Berklee-n szövődött ismeretségeinek hatása meghatározza művészi pályáját: járt az Opus Jazz Clubban Francesco Guaianával, turnézott David Dorůžka és Albert Sanz társaságában, koncertet adott és Pannon Blue címmel lemezt rögzített Lionel Loueke oldalán, most pedig – ennek egyenes vonalú folytatásaként – a szokatlan héthúros basszusgitáron játszó Daniele Camardával egészítette ki trióját.