Budapest, 2023. január 30. – Ilyen könnyen sosem juthattak még kedvezményhez a diákok. Egy év alatt több mint 55 millió forintot spóroltak a tanulók a Diverzum diákkedvezmény programjával, ami hamarosan alkalmazáson keresztül is elérhető lesz – méghozzá a Cápáknak köszönhetően, akik egytől egyig mindannyian be akartak szállni a startup finanszírozásába.
A magyar középiskolai és felsőoktatási diákok eddig egy év alatt 55 millió forintot spóroltak a Diverzum segítségével. A hazai és nemzetközi márkákhoz is diákkedvezményt nyújtó szolgáltatás használata pedig hamarosan még könnyebb lesz. Az RTL Klub Cápák között műsorának befektetője, Balogh Péter ugyanis 20 millió forint tőkebefektetést nyújt a csapat számára, amiből az applikáció fejlesztése is megvalósulhat. A nagy
cégek is felismerték a diákok támogatásának fontosságát, jelenleg már 40 márkával dolgoznak együtt – köztük vezető online divatáruházzal, ételkiszállítóval és okostelefon márkával is. „A Z generáció számára izgalmas márkák szinte mindegyike már most elérhető, vagy hamarosan az lesz az oldalunkon – hiszen a jelenlegi
gazdasági környezetben még inkább fontos a költségtakarékosság. A cápáktól kapott befektetéssel pedig az applikáció fejlesztése mellett a külföldi piacra lépés is megvalósulhat. Emellett tovább folytatjuk azt a küldetésünket, hogy a fiatalok rajtunk keresztül találkozhassanak azokkal a márkákkal is, amelyek kifejezetten
a fenntarthatóságot szolgáló termékeket kínálnak, mely szerencsére egyre fontosabb a számukra is” – mondták a Diverzum alapítói, László Miklós és Gyarmati Fanni.
A Diverzum a befektetés mellett a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjra jelölést is megszerezte. „Az ötödik évadban is pénzügyi tanácsadóként segítjük a műsorban szereplő vállalkozások felkészítését, így hozzájárulva a sikeres szerepléshez. A Diverzum e mellett a Start it @K&H, kifejezetten startupoknak szóló inkubátorprogramunkban is részt vesz, ahol mentoráció, közösségi iroda és számos digitális szolgáltatás segíti a fejlődésüket, ezért is vagyunk különösen büszkék az általuk elnyert befektetésre”
– tájékoztatott Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője. Az idei év újítása, hogy a különdíj minden jelöltje részt vehet egy két alkalomból álló pénzügyi tervezés tréningen, és esélyes a fődíjra, az 1 millió forintos mentorprogramra, amit a tényleges szintlépésre fordíthat. „Jó ötlete szinte mindenkinek lehet, de kevés, aki ebből sikeres, pénzügyileg is fenntartható vállalkozást tud építeni. Éppen
ezért segítjük a tévé előtt ülő innovátorokat is hasznos pénzügyi tippekkel és e-tananyagokkal a K&H üzletetide! weboldalunkon” – hangsúlyozta a szakember.
A K&H Csoportról
Az ország egyik vezető és országosan 3700 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit mindenkor magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 197 lakossági ügyfélpontot működtet, és csoportszinten mintegy 1,5 millió ügyfélnek kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 3200 milliárd forintnyi
kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport 2300 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet.
Főbb adatok:
K&H Bank
- szeptember 30-án:
Saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 383 milliárd forint
Mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 5525 milliárd forint
Adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 31 milliárd forint
K&H Biztosító
- szeptember 30-án:
Saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 24 milliárd forint
Mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 185,4 milliárd forint
Adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,8 milliárd forint