Az RTL Klub a 29. héten is stabilan vezette a főműsoridős nézettségi versenyt a kereskedelmi célcsoportban. A top 50-es listán 34 helyet az RTL Klub, egyet pedig a Film+ szerzett meg. A legnézettebb műsorok 29. heti rangsorának első két helyét a Barátok közt foglalja el, amelynek július 21-én immáron 8000. adását láthatták a nézők. *
Az RTL Klub sorozatai továbbra is magabiztos fölénnyel nyerik a főműsoridős nézettségi versenyt a 18-49-es korosztály körében, élen a csatorna két saját gyártású, napi sorozatával. A 29. héten a 8000. részén is túl lévő Barátok közt a lista első két helye mellett a negyedik, ötödik és a hetedik végzett, ez átlagosan 20,9 százalékos közönségarányt jelent. Az Éjjel-Nappal Budapest két epizódja is bekerült az első tíz legnézettebb műsor közé – a nyolcadik és kilencedik helyet átlagosan 20,7 százalékos heti közönségaránnyal tudták elérni.
Az RTL Klubon futó sorozatok közül a Dr. Csont bizonyult a legnézettebbnek a kereskedelmi célcsoportban: a hétfői dupla rész a maga 18,5 és a 18,3 százalékos közönségarányával a lista hatodik és a tizennegyedik helyét foglalja el. Négy helyet ugrott előre a nézettségi listán a Szuljemán című sorozat, amely 16,3 százalékos közönségarányával a 29.hét tizedik legnézettebb műsora lett. Az RTL Klub napi infotainment műsora, a Fókusz is stabilan tartja magát az 50 legnézettebb műsor listáján, ezúttal öt helyet is magáénak tudhatott, 17,8 százalékos közönségaránnyal.
Fej-fej mellett halad a nézettségi listán az RTL Klub 2015 őszén bemutatott két újdonságának nyári ismétlése is. A Válótársak 15,2 százalékos közönségaránnyal a top 50-es összesítés tizenhetedik, míg a Keresem a családom 14 százalékos közönségaránnyal a tizennyolcadik helyezést érte el. Nem kell már sokat várni egyébként egyik produkció esetében sem az új évadra: az előkészítő munkálatok már javában zajlanak.
Az RTL Magyarország legjobban teljesítő kábel csatornája a 29. héten a Film+ lett: a Bruce Willis nevével fémjelezett Red 2 című amerikai akció-vígjáték 9,1 százalékos közönségaránnyal a 39. legnézettebb műsor volt a 18-49 évesek körében.
Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 29. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 31 százalék volt, így fölényesen nyerte a nézettséget a 18,3 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Így az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 162 estét nyert meg, míg a TV2 mindössze 21-et.
RTL Magyarország
Marketingkommunikációs osztály