Szinte már-már azt lehetne mondani, hogy valami éterien emelkedett jazz ez a fajta muzsikálás. Kifinomult klasszikus ízű zongorázás, barokkos ízű gazdag tónusú játék hallható Rozsnyói Péter triójának új megjelenésén.
A Rozsnyói Péter – zongora, Orbán György – bőgő és Csörsz Zoltán – dob felállású újjáalakult trió új lemezén a komolyzene és a jazz találkozik: mégpedig olyan természetes egymásba simulással, minden erőltetettség nélkül, ahogyan arra csak a legbelsőbb indíttatás inspirálhat egy művészt. Végeredményben olyan tisztán tetten érhetőn Bach-gyökerű ez a billentyűs játék, hogy a hallgató kedvet kap hozzá, hogy egyszer meghallgassa, vajon hogyan játszana Rozsnyói Péter Bachot? Valószínűleg igazán kiválóan.
A BMC Recordsnál megjelent lemezt ugyanis az elsőtől az utolsó kompozícióig izgalmas és ízléses ritmizálás, a trió mértéktartón kifinomult együtt játéka, a legfinomabb avatott költőiségű szerzemények jellemzik. Bensőséges, belső világokba kalauzoló harmóniák, ritmusok és színek árnyalják a kompozíciókat, melyek között különösen érzelmes és nagyon személyes búcsúzás a „Egy barát szívverése aki nincs többé” és a címadó „Egy angyal fájdalma” kompozíciói is.
Mindkettő szerzemény mögött, mint ahogyan az egész CD mögött ott van a személyes gyász és fájdalom az alkotótárs és barát elvesztése iránt, ahogyan ezt valamennyi szám szerzője: Rozsnyói Péter az album borítóján meg is fogalmazta: „Az albumot soha nem múló szeretettel ajánlom Mohay András emlékének, aki a legjobb barát és felejthetetlen dobos volt. Amikor távozott, úgy éreztem, hogy a trió is meghalt Vele együtt. Hosszú idő és sok zene nélkül töltött perc után, Csörsz Zoli támasztotta fel bennem a reményt, hogy a zenekar újra élhet.
Nemcsak új dobosra, de barátra is leltem személyében.”
Komlós József JR