Az idén 25. jubileumi évfordulóját ünneplő Auditker Könyvelőiroda Kft. megbízhatóságával, precizitásával, illetve a magas színvonalú szakmai tudásával kiváló kapcsolatot ápol nemcsak az ügyfeleivel, hanem a pénzintézetekkel is. A vállalkozás megalakulásakor még csak három főt, de ma már hat főt foglalkoztató Auditker Könyvelőiroda Kft. ügyvezető tulajdonosa, Toldi Mária mesélt Magazinunknak a cég kezdeti életéről, továbbá megtudhattuk azt is, hogy milyen szolgáltatásokkal várják leendő ügyfeleiket.
Indulásunk idején nagyon sok vállalkozás alakult, a korlátolt felelősségű társaságok, a betéti társaságok, illetve az egyéni vállalkozások száma jelentősen megnövekedett. Ebben az időszakban kerültem be egy könyvelőirodába, ahol rálátásom nyílt a szakmára. Közben folyamatosan képeztem magam, megszereztem az adótanácsadói majd később a könyvvizsgálói szakvizsgát. Ezek a szakképesítések lehetőséget biztosítottak arra, hogy igazságügyi adó- és könyvszakértőként is bejegyeztessem magam.
1992-ben döntöttem el, hogy egyéni vállalkozóként számviteli szolgáltatással, adótanácsadással kezdek el foglalkozni, saját könyvelő irodát nyitok. Így jött létre az Auditker Könyvelőiroda elődje, mint egyénivállalkozás, amely 1996-tól működik korlátolt felelősségű társaságként.
Öt regisztrált mérlegképes könyvelővel és egy a munkaügyi feladatok ellátásával, illetve a bér és társadalombiztosítási ügyintézéssel foglalkozó, szakképesített kolléganővel dolgozom együtt.
Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen egy kiváló csapat áll mellettem. A kolléganők többsége, már 10 éve vagy attól régebben dolgozik az irodánkban. Ez több szempontból is fontos, hiszen az ügyfeleknek lényeges a folytonosság, az állandóság, másrészt egy szakmailag és emberileg is összekovácsolódott közösség képes megfelelni az egyre nagyobb elvárásoknak. Rendszeresen részt veszünk szakmai képzéseken, hiszen csak így tudunk naprakészek lenni, és eligazodni a gyakran változó jogszabályok útvesztőjében.
Számunkra az ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb, ezért teljes körű szolgáltatás nyújtására törekszünk. Egyszeres, kettős könyvvitel vezetésével, távkönyveléssel ( on-line könyvelés), adótanácsadással, üzletviteli tanácsadással, munkaügyi feladatok ellátásával, bérszámfejtéssel, bér –és társadalombiztosítási ügyintézéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Ezen kívül a hatóságok – NAV, MEP – előtti képviselettel is segítjük munkájukat. Irodánk szektor semleges az ügyfeleink tevékenységi körét illetően. A társaságok, egyéni vállalkozók mellett, őstermelők, és civil szervezetek egyaránt megtalálhatók az ügyfeleink között.
A könyvelési szolgáltatás mellett könyvvizsgálati tevékenységet is folytatok, mint választott könyvvizsgáló, valamint társaságok átalakulásában eseti auditálásokat végzek. Bár a jogszabályi változások miatt ez a piac az elmúlt években kissé visszaszorult. Ezért is bővítettük tevékenységi körünket biztosításközvetítéssel, adó- jóváírásra jogosító nyugdíj-előtakarékossági programok, valamint lakástakarék kiajánlásával.
Mindezek mellett rendszeres kirendeléseim vannak a bíróságoktól, nyomozó hivataloktól igazságügyi szakértői feladatok ellátására, szakvélemények készítésére.
Irodánk tagja a Minősített Könyvelők Egyesületének, ami rendkívül nagy megtiszteltetést jelent számunkra, hiszen az egyesületnek olyan tagjai lehetnek, akik mögött egyrészt komoly múlt áll, másrészt pedig korrekt és megbízható munkát végeznek. Az adóhivatallal is jó kapcsolatot ápolunk, tőlük is több elismerést kaptunk az évek során. Fontosnak tartom a kommunikációt és a bizalmi kapcsolatot, mind az ügyfeleinkkel, mind pedig a hivatalokkal.
Büszkén mondhatom, hogy ügyfeleink között vannak olyanok, akik megalakulásunk óta, azaz már 25 éve tisztelnek meg bizalmukkal.