Közkedvelt – magyaros és sajtos – ízesítésű, pulykahúsból készült termékekkel indítja a közeledő nyári szezont a Sága: májustól magyarosan fűszerezett (paprikás) és lágy sajtdarabokkal gazdagított (sajtos) grillkolbászokat kínál fogyasztóinak. A Sága a minőség mellett tette le a voksát, a grilltermékekre általánosan jellemző sertéshús-alapanyag helyett kiemelkedő minőségű pulykahúst használ fel, valamint mellőzi a mesterséges színezékeket és ízesítőket.
Az idei év két újdonsága széles körben felhasználható; a hagyományos füstölésű termékek akár szabadtéri lángon, főzve vagy sütőben, serpenyőben is elkészíthetők. A gyakorlatlan grillezők számára a csomagoláson a lehetséges elkészítési módokat is feltüntették. A harmonikus ízvilágú kolbászok rendkívül kényelmes megoldást nyújtanak az egyre népszerűbbé váló grillhúsáruk szerelmesei számára, hiszen 300 grammos, vákuumcsomagolt kiszerelésben kaphatók, így könnyen és gyorsan előkészíthetők a sütésre.
A két grilltermék ajánlott fogyasztói ára: 599,- forint/csomag, amelyek a – piaci trendeket követő vonzó, kis kiszerelésben – 6-6 darab kolbászkát tartalmaznak.
A grilltermékek hazai piacának jövőjét tekintve a sárvári cég bizakodó, mert az eddigiekben tapasztalt negatív trend megfordulni látszik. A Nielsen 2011-es adatai alapján az előző évhez képest 90 tonnás mennyiségi és 192 millió forint értékbeli növekedés volt regisztrálható a grillhúsok kategóriájában, illetve tavaly a grilltermékek 97,7%-a sertéshúsból, és csak 1,6%-a készült pulykából. „Meghatározó gyártói márkaként a sajátmárkás áruk dominanciájának erősödését az árharc helyett ezen a területen is minőségi termékeinkkel ellensúlyozzuk, az egyediség és a minőség az, amivel elnyerjük a fogyasztók bizalmát.” – tette hozzá Grabant Boglárka, a Sága Foods Zrt. marketing vezetője.
###
Sága Foods Zrt. (www.saga.hu):
Az 1993-ban megalapított, tulajdonosváltással átalakult Sága Foods Zrt. ma Magyarország egyik legjelentősebb húsipari cége. Kiemelkedő piaci sikereket mondhat magáénak mind a főtt húskészítmények, mind pedig a panírozott termékek kategóriájában. A sárvári székhelyű vállalat erőteljes belföldi jelenléte mellett Magyarország egyik legnagyobb baromfitermék exportőre, Nyugat-Európa és Közép–Kelet-Európa számos országába szállít termékeket. Jelenleg közel 800 munkavállalóval Nyugat-Magyarország meghatározó munkaadójává vált. 14 saját farmmal és több mint 20 szerződéses partnerrel rendelkezik, és kb. 1,8 millió pulykát dolgoz fel évente. A Sága üzletfilozófiájának alapja a folyamatosan ellenőrzött magas minőség, amely mellett kiemelkedő szerepet kap, hogy a cég termékei maximálisan megfeleljenek a fogyasztói igényeknek. A vállalat több évtizede azon dolgozik, hogy olyan – Magyarországon előállított, szinte kizárólag hazai alapanyagokból készült – minőségi termékeket nyújtson fogyasztóinak, amelyek nemcsak finomak, hanem gyorsan és könnyen elkészíthetők is. A Sága olyan népszerű termékek gyártója, mint a Füstli vagy a Selyemsonka, a pulyka termékeik egészségesek és könnyűek, az ízélmény pedig garantált. Többszörös díjnyertes az élelmiszeripari innovációk terén, „Kiváló Magyar Élelmiszer” védjegyet, kétszer „Superbrands” díjat is kapott. 2010-ben „MagyarBrands” díjjal jutalmazták és számos „Mai Piac Nielsen Sikertermék” díjjal gazdagodott, amelyeket a sikeres termékbevezetésekkel érdemelt ki.