Kezdőlap Régió

azonnal közölhető

Tóth Tímea Mónika a Sága új marketingvezetője

Budapest, 2013. június 3. – A Sága Foods Zrt.-nél a marketing osztály vezetői posztját Tóth Tímea Mónika tölti be. A kiváló szakember több mint 15 éves sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett az FMCG marketing és direkt értékesítés területén, amit a Ságánál 2012 novembere óta nyílik lehetősége kamatoztatni. A marketingvezető célkitűzése, hogy innovatív termékmenedzsmenttel és kreatív márkaépítéssel támogassa a Sága további piaci térnyerését.

Tóth Tímea Mónika tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karán vezetés-szervezés és marketingkommunikáció szakirányokon végezte. Szakmai pályafutását a Kraft Foods Hungária Kft.-nél kezdte 1996-ban gyakornokként, majd 2006-tól marketing menedzserként a teljes csokoládé, 2009-től pedig a csokoládé és kávé kategóriák vezetéséért volt felelős. Karrierje során több mint egy évtizeden keresztül sikeresen támogatta a Milka márkát abban, hogy piaci vezető szerepét megszerezze, majd stabilan megőrizze. A részéről irányított magyar projektek, ötletek közül több regionális mintaprogram született, amit más országok is megvalósítottak. Számos emlékezetes kampány köthető az általa vezetett csapatok munkájához, mint például a Cote d’Or-nak „A csokoládé lelke” elnevezésű kiállítása, a Sport szelet „3D City Graph-x” utcaművészeti rendezvénye és a Milka márka számos aktivitása, amelyekkel kreatív (Penge és Hypnosis) és hatékonysági (Effie) versenyek díjait is elnyerték.

„A nehéz gazdasági környezetben is úgy gondolom, hogy minőségi márkákra van kereslet a fogyasztók körében. Hiszem, hogy komoly sikereket olyan márkák tudnak elérni, amelyek értéket képviselnek a fogyasztók számára, és a világképükbe illeszkedő újításokkal és élményekkel gazdagítják mindennapjaikat. Nyugat-európai tapasztalataim felhasználásával szeretném a Ságánál a fogyasztóközpontú marketing szemléletet megvalósítani, és ezen keresztül azt elérni, hogy a cég piaci szerepe tovább erősödjön” – mondta Tóth Tímea Mónika.

Tímea az üzleti és márkastratégiák létrehozása mellett művészi alkotó munkával tölti szívesen idejét, valamint a pszichológia iránt érdeklődik; legyen szó annak marketing témába vágó kommunikációs, vagy az emberi kapcsolatokat érintő területeiről.
###

Sága Foods Zrt. (www.saga.hu):
Az 1993-ban megalapított, tulajdonosváltással átalakult Sága Foods Zrt. ma Magyarország egyik legjelentősebb húsipari cége. Kiemelkedő piaci sikereket mondhat magáénak mind a főtt húskészítmények, mind pedig a panírozott termékek kategóriájában. A sárvári székhelyű vállalat üzletfilozófiájának alapja a folyamatosan ellenőrzött magas minőség, amely mellett kiemelkedő szerepet kap, hogy a cég termékei maximálisan megfeleljenek a fogyasztói igényeknek. A vállalat több évtizede azon dolgozik, hogy olyan minőségi termékeket nyújtson fogyasztóinak, amelyek nemcsak finomak, hanem gyorsan és könnyen elkészíthetők is. A Sága olyan népszerű, egészséges és könnyű termékek gyártója, mint a Füstli vagy a Selyemsonka. Többszörös díjnyertes az élelmiszeripari innovációk terén, „Kiváló Magyar Élelmiszer” védjegyet, háromszor „Superbrands” díjat is kapott. 2010-ben „MagyarBrands” díjjal jutalmazták és számos „Mai Piac Nielsen Sikertermék” díjjal gazdagodott, amelyeket a sikeres termékbevezetésekkel érdemelt ki.