A 39. héten is stabilan vezette az RTL Magyarország a főműsoridős nézettségi versenyt: szombaton például ismételten az X-Faktorra voltak a legtöbben kíváncsiak. Nagy lendülettel indult el az RTL Klubon a Konyhafőnök negyedik évada, míg az RTLII-n a ValóVilág powered by Big Brother továbbra is csatornaátlag feletti nézettséggel fut. Az összesített listát nézve a 39. héten a 18-49 évesek körében az 50 legnézettebb műsor közül 35 az RTL Klubon futott. *
Az RTL Klubon futó X-Faktor második adása a maga 29,5 százalékos közönségarányával a legnézettebb televíziós műsor volt szombat este a 18-49 évesek körében.
Az X-Faktor után a múlt héten az RTL Klub saját gyártású sorozatai, a Barátok közt és az Éjjel-Nappal Budapest voltak a legnépszerűbbek. A Barátok közt 22,8 százalékos, míg az Éjjel-Nappal Budapest 21,6 százalékos átlagos heti közönségarányt tudhatott magáénak a 18-49-es korosztályban.
Nagy lendülettel indult el az RTL Klub népszerű gasztro-showjának legújabb, negyedik évada: a Konyhafőnök elmúlt heti részei kivétel nélkül felkerültek a top 50 legnézettebb műsor közé. A Konyhafőnök keddi adása például egyből az előkelő 11. helyre ugrott fel a maga 25 százalékos közönségarányával a 18-49 éves korosztályban.
Ugyancsak a 18-49 évesek körében, a legnézettebb 50 műsor egyike volt a múlt héten a Kicsi Óriások, amely a 25. helyen végzett. A vasárnaponként 18.50-től látható gyermek-tehetségmutató show legutóbbi adása 10,9 százalékos közönségarányt ért el.
Az RTLII-n látható ValóVilág powered by Big Brother továbbra is csatornátlag feletti nézettséggel fut, sőt, sokszor főcsatornákon futó produkciókat is maga mögé utasít.
Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 39. heti főműsoridős közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 35,2 százalék volt, így magabiztosan nyerte a nézettségi versenyt a 19,8 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 220 estét nyert meg, míg a TV2 csak 28-at.
RTL Magyarország
Marketingkommunikációs osztály