Kezdőlap Média AZ RTL HÍRADÓ SZILVESZTERI ADÁSA VOLT A LEGNÉZETTEBB MŰSOR A MÚLT HÉTEN...

AZ RTL HÍRADÓ SZILVESZTERI ADÁSA VOLT A LEGNÉZETTEBB MŰSOR A MÚLT HÉTEN A KERESKEDELMI CÉLCSOPORTBAN

2016 utolsó hetében is az RTL Klub műsorai vitték a prímet: a 18-49-es korosztály körében az 52. héten a top10-be kizárólag a piacvezető kereskedelmi csatorna műsorai kerültek be. A múlt hét legnézettebb műsora az RTL Híradó szilveszteri adása volt.

Az RTL Klub a 2016-os év utolsó hetében is tarolt műsoraival a nézettségi versenyben. A kereskedelmi célcsoport körében az RTL Híradó szilveszteri adása kiemelkedő, 23,3 százalékos közönségarányt ért el, ezzel magabiztosan nyerte meg az 52. hét nézettségi versenyét a piacvezető hírműsor. A szilveszteri adás most is különleges volt, mivel a Híradó második felében a Válótársak szereplői, Kovács Patrícia és Scherer Péter vették át a hírolvasói feladatokat Szabados Ágitól, akik a Hírcsárda által szerkesztett álhíreket mutatták be.

A dobogó második fokára a Reszkessetek, betörők! december 26-án, az RTL Klubon vetített harmadik epizódja állhatott fel. És ami még érdekesebb, hogy az aznap délelőtt vetített második rész tizedikként felfért a tízes listára. Az év utolsó Fókusz Plusz adása is kiemelkedően teljesített, 21,9 százalékos közönségarányt produkált, amivel a harmadik legnézettebb műsor lett az 52. héten a kereskedelmi célcsoportban.

Az ünnepek alatt és között is az RTL Klubon látható filmek domináltak. A 18-49-es korosztály körében felállított nézettségi toplista első tíz helyébe befért a Halálos fegyver filmek harmadik és negyedik epizódja, előbbi a hetedik, utóbbi pedig a negyedik helyen. Január 6-án pénteken, a Barátok közt után pedig már érkezik a friss filmsorozat változat is a Halálos fegyverből a piacvezető csatornára. A hazai Bud Spencer és Terence Hill rajongók táborának nagyságát mi sem tükrözi jobban, mint, hogy az És megint dühbe jövünk, illetve A különben dühbe jövünk című klasszikus filmek is felkerültek a tíz legnézettebb műsor közé az ötödik és kilencedik helyen.

Az év utolsó hetében is remek nézettséggel büszkélkedhetett a Film+: A hobbit – Az öt sereg csatája című blockbuster 10,2 százalékos közönségaránnyal futott a csatornán, ami a toplista harmincnyolcadik helyére repítette a filmet.

Az 52. héten is az RTL Magyarország büszkélkedhetett a legnézettebb csatornacsaláddaé, a portfólióhoz tartozó adók átlagos, főműsoridős, kereskedelmi célcsoportban mért közönségaránya 29,9 százalék volt, szemben a TV2 Csoport 20,2 százalékával. Az RTL Klub magabiztosan nyerte a legnézettebb televíziós csatornák versenyét 2016-ban: a múlt évben 304 főműsoridős estét nyert meg a 18-49-es korosztály körében, míg a TV2 csupán 32-t.

RTL Magyarország

*Forrás: Nielsen közönségmérés. 2016. 52. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.