Nemcsak a 18-49 éves korosztály, hanem a teljes lakosság körében is az RTL Klub Híradójának január 8-i adása volt a legnézettebb műsor 2017 első hetében. A hét többi napján is kiemelkedő eredményt ért el a piacvezető kereskedelmi csatorna a nézettségi versenyben, ugyanis a top50-es lista első 11 helyén kizárólag az RTL Klub műsorai szerepeltek.*
Kiválóan kezdte a 2017-es évet az RTL Klub Híradója: január 8-i adása ugyanis 23,6 százalékos nézettséget ért el a 18-49-es korosztály körében, amellyel a legnézettebb műsor lett az első héten. Ráadásul nemcsak a kereskedelmi célcsoportban, hanem a teljes lakosság körében is az RTL Klub Híradójának január 8-i adása volt a legnépszerűbb: több mint 1 millió ember követte nyomon a piacvezető kereskedelmi csatorna vasárnapi híreit. Érdemes megemlíteni, hogy a TV2 Tények című hírműsorának ugyancsak vasárnap esti adása a nézettségi top 50-es listán csupán a 30. helyezést érte el a 18-49 éves korosztályban.
Közvetlenül a Híradó után az RTL Klub saját gyártású napi sorozatai, a Barátok közt és az Éjjel-Nappal Budapest voltak a legnézettebbek az év első hetében, a 18-49 évesek körében. A Barátok közt 17,8 százalékos átlagos közönségaránnyal a top50-es lista második, negyedik, hetedik és tizennegyedik és tizennyolcadik helyét szerezte meg. Az Éjjel-Nappal Budapest elmúlt heti részei is kivétel nélkül felkerültek a legnézettebb műsorok közé, amit 18,6 százalékos átlagos közönségaránnyal értek el a kereskedelmi célcsoportban.
Kiválóan kezdte az évet a Fókusz is, hiszen január 2-i adása az ötödik legnézettebb műsor volt a kereskedelmi célcsoportban, ráadásul két másik adása is bekerült a top11 legnézettebb műsor közé, az év első hetében.
Az RTL Klub saját gyártású sorozatának, a Válótársaknak töretlen a népszerűsége, hiszen 18 százalékos közönségaránnyal a kilencedik legnézettebb műsor volt a 18-49 éves korosztály körében az év első hetében.
Múlt hét pénteken debütált az RTL Klubon és máris felkerült a legnézettebb műsorok közé a Halálos fegyver című akciófilm-sorozat, amely 14 százalékos közönségaránnyal futott a kereskedelmi célcsoportban.
Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 1. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 31,3 százalék volt, így már az év kezdetén magabiztosan vezet a mindössze 22,2 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben.
RTL Magyarország
Marketingkommunikációs osztály