Remek évet zárt az RTL Magyarország 2018-ban, továbbra is megőrizve piacvezető helyét.
Az RTL Magyarország eredményei 2018-ban is kiválóak. A verseny legnagyobb konkurensével a tavalyi évben sem volt kiugróan szoros: a vállalat a kereskedelmileg legfontosabb célcsoportra koncentrálva, főműsoridő és teljes nap tekintetében is győztes évet zárt. Emellett csatornacsoport szinten is – anélkül, hogy új lineáris csatornák indításával kellett volna növelnie portfólióját – képes volt megtartani piacvezető helyét.
(Főműsoridő RTL Magyarország: 28,6%; TV2 Csoport:22,6% – Egész nap: RTL Magyarország: 23,4%, TV2 Csoport: 21,2%)
Mindeközben az RTL Klub fölénye egészen kiemelkedő volt, a 18-49-es kereskedelmileg fontos célcsoportban 2018-ban, a csatorna főműsoridős eredménye tavaly 49%-kal volt magasabb, mint a TV2-é.
(Főműsoridő: RTL Klub 14,3%, TV2 9,6%)
Emellett a teljes napok eredménye is az RTL Klub győzelmét mutatja.
(Teljes nap: RTL Klub: 10,2% TV2: 7,7%)
A 2018-as év első hónapjainak erősebb versenyét követően a nyár és az ősz minden kétséget kizáróan az RTL Klub fölényével zárult, olyan sikerműsoroknak köszönhetően, mint A mi kis falunk, a Nyerő Páros, a Survivor, a Konyhafőnök VIP és a különösen kiugró nézettségeket produkáló X-Faktor.
(18-49-es célcsoportban megnyert főműsoridős esték száma 2018-ban: RTL Klub: 272; TV2: 68; M4 sport: 24, Film+: 1)
Az RTL Magyarország digitális portfóliója is kiemelkedő teljesítményt nyújtott. A 2018 februárjában megújult RTLMost! havonta átlagosan 430 ezer egyedi látogatóval (real user) rendelkezik, vagyis 2018 decemberében a hazai internet használók közel 10%-a videózott az RTLMost!-on. A Most felhasználók (web és alkalmazás) éves szinten 61 milliónál is több videóindítást generáltak, csak decemberben 8,5 millió videóindítást mértünk.