Az RTL Klub szombat este egy csaknem húsz évvel ezelőtti filmmel verte meg a TV2 élő műsorral induló gigaprodukcióját, a Star Academy-t. Az RTLII-n pedig kimagasló, csatornaátlag feletti nézettséggel startolt el szombaton a ValóVilág powered by Big Brother. A 34. hét többi napján is egyértelmű volt az RTL Magyarország fölénye a főműsoridős nézettségi versenyben.*
A múlt heti 50 legnézettebb műsor közül 34 az RTL Magyarország valamelyik csatornáján futott. A legnézettebb műsorok 34. heti rangsorának első négy helyét a Barátok közt foglalja el, megelőzve az RTL Klub másik saját gyártású napi sorozatát, az Éjjel-Nappal Budapestet.
Szombaton este egy 18 évvel ezelőtti film, az Apád-anyád idejöjjön! című vígjáték – amelyben Lindsay Lohan még vörös hajú, szeplős kislányként csillogtatja meg színészi tehetségét – megverte a TV2 induló gigaprodukcióját, a Star Academy-t. Míg az RTL Klubon futó film a 18-49-es korosztály körében 16,6 százalékos nézettséget produkált – amely az év második legmagasabb közönségarányú filmje lett ebben a szombat kora esti idősávban –, addig a TV2-n induló Star Academyt csak 15,1 százalékot. Ez azt is jelentette, hogy szombaton, főműsoridőben 5,4 százalék volt a különbség a kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub javára. A piacvezető csatornán futó vasárnap esti film, a Szemfényvesztők is csupán alig 1 százalékkal maradt le az első helyről a főműsoridős tartalmak tekintetében.
Szombaton az RTLII-n indult el az RTL Magyarország őszi új televíziós évada a teljesen megújul ValóVilág powered by Big Brotherrel, amely kimagasló, csatornaátlag feletti, 8,8 százalékos nézettséggel startolt el. A másnap később kezdődő összefoglaló is szépen teljesített, 6,7 százalékos közönségarányával a kábelcsatornák versenyében aznap a negyedik helyre húzta fel az RTLII-t, ami így nem sokkal maradt el az átlagos főműsoridős, kereskedelmi célcsoportot érintő nézettségi versenyben a Cool és a Film+ mögött. A ValóVilág hétfőtől hétköznaponként 22 órától, hétvégenként pedig 20 órától láthatják a nézők.
A saját gyártású műsorokon kívül jól teljesített a szombaton az RTL Klubon futó Die Hard 3, ami kilencedik lett a toplistán, ehhez 20,6 százalékos közönségarány párosult.
A 34. hét adataival együtt az RTL Klub főműsoridőben, a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 189 estét nyert meg, míg a TV2 mindössze 24-et.