Kezdőlap Olvasgató Több eszközön több médiát fogyasztunk

Több eszközön több médiát fogyasztunk

USA, New Jersey, Jersey City, Man watching tv at home

Különösen az 1990 után született generációk tagjaira jellemző, hogy a 40-47 százalékuk által időpocsékolásnak tartott (de azért rendszeresen űzött) tévézés közben más telekommunikációs eszközöket is használnak információszerzésre. Intő jel lehet a tévében hirdetőknek, hogy pont a reklámok alatt fordul a fiatalok több mint nyolcvan százalékának figyelme a párhuzamosan kezelt okostelefonok, laptopok, tabletek felé. A Nielsen piackutató konferenciáján az is kiderült, hogy az embereknek több pénzük van, mint négy évvel ezelőtt, szívesebben is költenek belőle többet médiafogyasztásra. A prémium kategóriás mobil eszközök iránt is megnőtt a kereslet Közép-Kelet Európában. Ezekre a termékekre a magyarok költötték a legtöbbet, megelőzve a cseheket és a lengyeleket.

 

(Kép forrása: Internet)