Kezdőlap Olvasgató Zsinórban három hete A mi kis falunk a legnézettebb műsor

Zsinórban három hete A mi kis falunk a legnézettebb műsor

Harmadik hete az RTL Klub fikciós sorozata, A mi kis falunk vezeti a legnézettebb műsorok top50-es listáját a kereskedelmi célcsoportban. Az RTL Magyarország vezető pozíciója a nézettségért vívott versenyben továbbra is teljesen egyértelmű: a 11. héten a nézettségi toplista 50 helyéből 31-et az RTL Klub, rögtön kettőt pedig az egyik legsikeresebb hazai kábelcsatorna, a Cool szerzett meg. A főműsoridős nézettség tekintetében csoportszinten is vitathatatlan az RTL Magyarország előnye: a cégcsoporthoz tartozó csatornák átlagos, 11. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében ugyanis 31,6 százalék volt, míg a TV2 Csoport mindössze 20 százalékot ért el.*

Több mint 366 ezren látták az RTL Klub fikciós sorozatának, A mi kis falunknak a múlt hét csütörtöki epizódját, ezzel pedig – immáron zsinórban harmadik hete – a legnézettebb műsor lett a 18-49 éves korosztály körében. A Pajkaszeg mulatságos hétköznapi életét bemutató sorozat legutóbbi része egyébként 26 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban.

A mi kis falunk után közvetlenül az RTL Klub nagy sikerű, saját gyártású napi sorozata, a Barátok közt található meg a nézettségi toplista második, harmadik, negyedik és hetedik helyén. A múlt heti epizódok 18,3 százalékos átlagos közönségarányt értek el a 18-49 éves nézők körében. A Mátyás király tér lakóinak élete után a budapesti fiatalok mindennapjaira voltak leginkább kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportba tartozó nézők: az Éjjel-Nappal Budapest múlt heti részei végeztek a top50-es lista ötödik, hatodik, tizenhatodik és tizennyolcadik helyén, és 17 százalékos átlagos közönségarányt ért el.

Kiválóan teljesítettek a 11. héten is az RTL Klub Hírigazgatóságához tartozó műsorok. Az RTL Klub Híradója Magyarország legnézettebb hírműsora: az elmúlt héten mind a hét Híradó felkerült a legnézettebb műsorokat összesítő listára. A hét adás egyébként átlagosan 18,0 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban. Természetesen a Fókusz múlt heti adásai is kivétel nélkül felkerültek a legnézettebb műsorokat összesítő listára. Az RTL Klub népszerű infotainment műsorának a múlt hét csütörtöki adása volt a legnézettebb, az előkelő tizedik helyet szerezte meg a toplistán és 17,7 százalékos közönségarányt ért el. A Fókusz Plusz magazin a toplista 15. helyén végzett, 16 százalékos közönségarányt ért el szombaton a kereskedelmi célcsoportban. A legnézettebb műsorok egyike volt a XXI. század is, amely múlt hét kedden 11,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

Az elmúlt héthez képest hatalmasat, kilenc helyet ugrott előre a nézettségi listán az RTL Klub családegyesítő műsora: a Keresem a családom a 11. héten a 13. legnézettebb műsor volt és 16,5 százalékos közönségarányt ért el.
Ugyancsak kilenc helyet lépett előre a 10. héthez képest Sebestyén Balázs nagy sikerű game-showja, a Gyertek át!, amely a 11. héten a 21. legnézettebb műsor lett a kereskedelmi célcsoportban és 16,9 százalékos közönségarányt ért el.

A 11. héten kiválóan teljesítettek az RTL Klubon futó filmek is: A Karib-tenger kalózai 3. című amerikai kalandfilm a 8. legnézettebb műsor volt a kereskedelmi célcsoportban, a Narnia krónikái a 31., a John Wick című amerikai akcióthiller a 33., a Gravitáció a 36., míg a Lego kaland a 47. helyen végzett a nézettségi toplistán.

A 11. héten az RTL Magyarország egyik legsikeresebb kábelcsatornája, a Cool rögtön két filmmel is felkerült a legnézettebb műsorokat  tömörítő top50-es listára. A Pretty Women című amerikai vígjátékkal a lista 40. helyét, míg A szív bajnokai című amerikai életrajzi dráma az 50. pozíciót szerezte meg.
A kábelcsatornák kapcsán érdemes megemlíteni az RTLII-t is, amelyen múlt hét hétfőn indult el a Hagyjál főzni! második évada. A formátum sikerességét mi sem jelzi jobban, hogy a családi gasztro-komédia múlt hét pénteki epizódja csatornaátlag feletti, 5 százalékos nézettséget ért el a 18-49 évesek körében.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 11. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 31,6 százalék volt, míg a TV2 Csoport 20 százalékot ért el. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 74 estét nyert meg, míg a TV2 kettőt.